Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

covers printen.

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Al jaren print ik mijn dvd covers uit met easy cover print. Dit is eeb freeware programma die de cover automatisch juist schaalt zodat het de juiste formaat heeft. Een nadeel is dat ik stuk voor stuk de afbeeldingen moet invoeren. Het liefst zou ik het programma aan willen passen zodat je een map kan selecteren waar die alles uit print. Is dit makkelijk/haalbaar voor een beginerling zoja waar te beginnen :? :?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Gforse,

Ik kom zojuist deze tegen: dvd covers printen
In de laatste post staan een aantal goede tips:
Eh.....misschien dat je de volgende keer ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT Search.

Misschien dat je voor je volgende topic even de regeltjes door kunt nemen, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt.

Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+
Met dit topic doe je exact hetzelfde als de vorige keer dus. Genoeg reden voor een slotje wat mij betreft!

Desktop | Server | Laptop

Dit topic is gesloten.