Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

jaarkalender aan passen

Pagina: 1
Acties:
  • 285 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben een beginnende website bouwer/hobby. En loop nu tegen iets aan.

Ik maak mijn website in webstudio pro 4.0 en dit progrmma werkt erg fijn en makkelijk em zet de webpagina's om naar html. Maar ik wil nu een jaar kalender plaatsen waar ik aanpassingen kan doen. Voorheen had ik google agenda en dit werkt erg prettig, maar ik wil nu in een jaar laten zien welke weken welk project is. Dus door markeringen vam groenbof rood zo wat weken te markeren zodat je in een oog opslag kan zien wat en wanneer. Maar het aanpassen wil ik ook het liefst online doen. Dit vond ik ook erg prettig met gpogle agenda, mmaar die heefthelaas geen jaaar overzicht.

Kan iemand mij hier verder mee helpen?

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:41
Wil je het databasegestuurd hebben, of volstaat gewoon html/css? In dat laatste geval kun je natuurlijk alles naar eigen inzicht bouwen. Welke programmeertaal/-talen kan/wil je gebruiken?

P.S. Misschien kun je ook een nieuw toetsenbord en/of bril kopen, er zitten echt veel slordigheidjes in je vraag: dat leest nogal vervelend.

[ Voor 8% gewijzigd door StephanVierkant op 26-04-2011 18:48 ]

Verwijderd

Topicstarter
Excuus voor de typ fouten, reageer momenteel vanaf mij htc desire hd. Vandaar af en toe de spelfouten.

Heb onderhand een beetje html geleerd. De rest ken ik nog niet. Ik zou het graag online willen aanpassen, eigenlijk een soortgelijk idee als de google agenda maar dan in een jaar overzicht. En het hoeft niet zo uitgebreid.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 18:52:
Excuus voor de typ fouten, reageer momenteel vanaf mij htc desire hd. Vandaar af en toe de spelfouten.
Als dat een dergelijk effect heeft op je post dan kun je misschien beter wachten met het stellen van je vraag totdat je wel uitgebreid kan vertellen hoe alles zit. Naast het feit dat je vraag totaal vervelend wegleest mis ik daarnaast ook nog eens je eigen inzet. Wat had je zelf al gevonden? Een paar minuutjes op Googlen had je al duidelijk kunnen maken dat je een serverside taal nodig hebt als je data wil gaan opslaan en bewerken, en dan zit je al gauw vast aan een scriptingtaal, een database en gezien je verwijzing naar Goolge Calendar: (asynchroon) javascript.

Je vraag is erg algemeen en uit alles blijkt eigenlijk dat je zelf nog niet voldoende onderzoek hebt gedaan. Had je dat wel gedaan, dan had je gerichte vragen kunnen stellen. Zie ook De Quickstart.

Ik ga dit topic sluiten. Als je een nieuw topic wil openen aan de hand van die quickstart, dan kan dat. Lees dan wel ook Waar hoort mijn topic? even door want afhankelijk van je aangepaste vraag gaat je topic elders thuishoren. Succes. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.