Hoi, op mijn werk gebruiken we AutoIT, maar gezien er om de zoveel tijd nieuwe software updates uitkomen, is die automated setup een beetje autodated.
Probleem is dat ik totaal niet kan programmeren en er ook niks van versta. Een oud collega heeft alles geprogrammeerd maar die is hier nu niet meer.
Bestaat er geen andere tool om setups te automatiseren? Een beetje WYSIWYG achtig? Dus ipv in HTML te programmeren, gewoon in Dreamweaver
Dit de is de code van AutoIT, en hier zie je hoe alles geautomatiseerd is, maar eerlijk gezegd snap ik er geen snars van
Probleem is dat ik totaal niet kan programmeren en er ook niks van versta. Een oud collega heeft alles geprogrammeerd maar die is hier nu niet meer.
Bestaat er geen andere tool om setups te automatiseren? Een beetje WYSIWYG achtig? Dus ipv in HTML te programmeren, gewoon in Dreamweaver
Dit de is de code van AutoIT, en hier zie je hoe alles geautomatiseerd is, maar eerlijk gezegd snap ik er geen snars van
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
| #Region ;**** Directives created by AutoIt3Wrapper_GUI ****
#AutoIt3Wrapper_outfile=INSTALL.exe
#AutoIt3Wrapper_Compression=4
#AutoIt3Wrapper_Res_requestedExecutionLevel=requireAdministrator
#EndRegion ;**** Directives created by AutoIt3Wrapper_GUI ****
Run("AdbeRdr920_nl_NL.exe")
WinWaitActive("Adobe Reader 9.2 - Installatie", "Doelmap")
Send("{ENTER}")
WinWaitActive("Adobe Reader 9.2 - Installatie", "Gereed om het programma te installeren")
Send("{ENTER}")
WinWaitActive("Adobe Reader 9.2 - Installatie", "Configuratie voltooid")
Send("{ENTER}")
Run(@ProgramFilesDir & "\Adobe\Reader 9.0\Reader\AcroRd32.exe")
WinWaitActive("Adobe Reader - Licentieovereenkomst")
Send("{DOWN}")
Send("{ENTER}")
;~ WinWaitActive("Programma ter verbetering van Adobe-producten", "De werking van Adobe Reader helpen verbeteren")
;~ Send("{TAB 3}")
;~ Send("{ENTER}")
Sleep(5000)
WinActivate("Adobe Reader")
WinWaitActive("Adobe Reader")
Send("!{F4}") |