Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Internetpagina openen in randloze browser

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De titel is al moielijk om te bedenken, dat is meteen de reden waarom dit probleem ook niet zo eenvoudig te googlen is. Het volgende wil ik bereiken.

In een jongerensoos hebben we twee beamers hangen waar we normaal gebruik maken van Arkeos, een vizualprog. Deze draait dual-screen en geeft op de beamer vette viz en op het lcd een bedienings pannel. Nu wil ik voor konininennacht a.s. ongeveer 1/3e van het scherm vullen met twitterfeeds.

Ik wil een simpele webpagina bouwen die gerichte twitterfeeds ophaalt en laat zien, dit is het probleem niet.
Alleen moet ik deze webpagina op een of andere manier bovenop de arkeos vizuals krijgen.. ik doek dus eigenlijk een browser zonder frame. dus echt alleen deinhoud en niks anders (een soort F11 in explorer maar dan in grote aan te passen). Daarnaast moet hij de optie hebben om always on-top te kunnen.

Weet iemand van het bestaan van zo'n prog?

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:04

Sebazzz

3dp

Zoek eens op kioskmode.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:38

DukeBox

loves wheat smoothies

Kiosk mode kan je niet resizen.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Zelf even snel een webbrowser element in VB.net 2010 gooien ? :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Verwijderd

Topicstarter
vb.net is niet iets dat ik ken, moet ik heel eerlijk zegen :s

Verwijderd

Ik zou F11 (volledig scherm) en inzoomen.

Hier op school gebruiken ze Opera en ik zelf ook omdat het gewoon het beste browser is :).

Edit: lama niet goed gelezen, volledig scherm is dus blijkbaar wat je niet wilt.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2011 17:31 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Firefox (of welke andere browser dan ook):

- Browser aanpassen en alle menu elementen weg te verbergen
- Addon waarmee je always on top kan activeren

voila :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
@JaHetIsChris, klopt, maar dan neemt de browser 100% van het scherm in beslag. Mijn doel is om uiteindelijk ongeveer 1/3 browser te hebben die boven de vizual van Arkeos hangt, maar dat je ook nog een deel van de vizuals ziet...

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-11 16:21
arkaos werkt volgensmij via DirectX waardoor het niet makkelijk / mogelijk is om er andere dingen on-top overheen te zetten, als dat wel mogelijk is ( hier even geen arkaos bij de hand ) wil ik wel even een VB app'je voor je in elkaar zetten met een borderless browser.

je kan het makkelijk testen door bijvoorbeeld eerst even je gewone browser er heen te slepen en kijken of deze er inderdaad boven op ligt.

Verwijderd

Topicstarter
@_trickster_ nu al een held!
Ik ga vanavond ff langs rijden om te checken of hij iets on-top wil gooien!!!

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-11 16:21
@pim-ik ben je er al achter ? ik heb eventueel vanavond nog even tijd voor je om de applicatie te maken, laat maar even weten..
Pagina: 1