Mediaspeler of TV met soorgelijke mogelijkheden

Pagina: 1
Acties:
  • 305 views

• powermarcel10
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-02 16:45
Hoi allemaal,

voor een vriendin van me ben ik me aan het verdiepen in de keuze van mediaspelers en nieuwe televisies.

Wat betreft het afspelen van media zijn dit de volgende eissen:

-Media streamen via het netwerk zols films, muziek en foto's
-Online youtube content afspelen
-Harde schijf aan boord
-Overzichtelijke menustructuur

Ze kwam zelf met het idee om een mediaspeler aan te schaffen. Nou weet ik ook dat er tegenwoordig tv's te koop zijn, o.a. van samsung en philips die soort mediaspelerachtige functies aan boort hebben.

Zijn deze functies snel, stabiel en compleet genoeg om een mediaspeler te kunnen vervangen? Of is het toch beter om een losse mediaspeler te nemen..

Ook niet onbelangrijk; de prijs.. Zitten die mediaspeler-functionaliteiten alleen op tv's in het duurdere segment? Of is dit tegenwoordig standaard op zelfs de budgettv's. Ze wilde ongeveer €300,- uitgeven aan een mediaspeler, en €400,- voor de tv.. Mocht er een tv te kopo zijn die goede mediaspeler functionaliteiten aan boord heeft, zou het toale budget dus €700,- zijn.

Graag wat advies!

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-02 18:30
Samsung is een merk wat vrij goede mediaspelers in zijn TV's heeft zitten en voor 700 euro kan je volgens mij een TV kopen met deze mogelijkheid.

Echter. de ingebouwde mediaspelers zijn vrijwel nooit zo veelzijdig als een losse mediaspeler. Ze zijn veel kritischer.

• Taigu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-01 09:05
Athome schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 22:25:
Samsung is een merk wat vrij goede mediaspelers in zijn TV's heeft zitten en voor 700 euro kan je volgens mij een TV kopen met deze mogelijkheid.

Echter. de ingebouwde mediaspelers zijn vrijwel nooit zo veelzijdig als een losse mediaspeler. Ze zijn veel kritischer.
Klopt. Afhankelijk van je wensen (en budget) kun je misschien uit de voeten met een LE32C650 of iets in die serie. De 40" is nu in de uitverkoop voor 550,-, via een hack kun je opnemen op een USH HDD. Stremen e.d. gaat redelijk.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-02 18:30
De C650 serie is geen LED maar verder een top-serie van Samsung. Dit wil overigens niet zeggen dat LED TV's beter zijn. Ik durf wel te beweren dat de C650 serie (non led) een betere TV is dan de C-6000 serie ( instap led serie). De C-6000 oogt waarschijnlijk beter.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-02 17:07

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Powermarcel10,

Zoals je al in [AANSCHAF] Nieuwe laptop €1.000,- en Het algemeen beleid kon opmaken, zijn "Wat moet ik kopen?" topics niet de bedoeling.

We verwachten wat eigen inzet, alvorens je een topic opent (dus niet de vraag hier droppen).

Houd daar rekening mee wanneer je een nieuw topic opent en gebruik de Quickstart in de gegeven link.

Succes! :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.