Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Jouster-Patrick
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-07-2021
Beste Tweakers,

Ik heb een klein vraagje waar ik zelf geen antwoord op weet xD. Ik heb dus een prepaid sim gewoon zo uit de winkel gekocht. nou zat ik dus laatst op een hot spot dus kon ik internetten heb even whats app gedownload en geïnstalleerd maar nu is het zo ik kan gewoon door whats appen zonder draadloos internet dus kan niet niet op Google etc maar wel whats appen, En dat gaat via internet nou is de vraag krijg ik nog een rekening of zo als ik door whatsapp want me beltegoed blijft het zelfde ?? of is dit 1 of andere vage bug. dat ik gratis gebruik kan maken van whatsapp ??

Miss weet iemand hier op een antwoord

Gr Patrick Hofstra

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dat kun je toch gewoon uitrekenen? Zet het energiebeheer van je wifi uit, ga een dag alleen whatsappen op je wifi, bekijk het verbruik en vermenigvuldig dat met de prijs van je telecomprovider.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:14

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gewoon je provider bellen? Ik neem aan dat prepaid ook soort van 3G verbinding heeft en je mogelijk achteraf de afrekening krijgt op je prepaid tegoed.

Qua verbruik is het puur gokken, wat simpele tekst berichten is aanzienlijk minder dan foto's ontvangen/versturen, of audio-bestanden. Als verzender zie je verder niet wat de andere kant heeft aan abbo, dus moet je wel rekening mee houden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• basz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-10 08:00

basz

Professioneel prutser

- verminderd je beltegoed als je whatsappt?
- heb je je persoonsgegevens ingestuurd om 10 euro extra beltegoed te krijgen?
- ben je gehecht aan het nummer?

Als antwoord op alledrie 'nee' is, gewoon genieten van je gratis 'internet' zolang het duurt.

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
komen je berichten ook direct aan bij de ontvanger?
wattsapp zet je te verzenden berichten namelijk in een queue, dus zodra je ontvangst hebt worden ze verzonden.

ik zou namelijk verwachten dat google ook moet werken anders.

• Jouster-Patrick
- Beltegoed gaat er niet af
- Nergens geregistreerd

Maar jah dat denk ik dus dat in 1x me beltegoed op gaat en als ik opwaardeer het ineens weer op is bv.
Maar de mobiel doet het automatisch ik vul niets in dat ik internetten wil of zo normaal moet je toch iets doen als de mobiel verbinding maakt ( maar google etc werkt niet dan moet ik een verbinding zoeken ) het is wat vaag niet haha xD. Thanks voor reacties ;)

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Krijg je wel meteen zo'n groen v-tje dan dat het afgeleverd is? Zoja dan zul je er wel een afrekening van krijgen die van je beltegoed af gaat, zo nee dan zijn ze nog niet verzonden.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Silens
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-11 23:34
Als er bij je bericht dubbele vinkjes staan en de ontvanger bevestigd jouw berichtje. Dan zou ik nog maar eventjes naar je beltegoed kijken. Anders moet je inderdaad even contact opnemen met je provider.

• Jouster-Patrick
Ik zal vanmiddag even contacten met hi, bedoeling was om het gewoon via beschikbare wlan`s te doen maar zoals ik net ff zag. zag ik dat ik een active verbinding KPN MMS. maar ik vind het wat apart dat die zomaar verbinding maakt zonder mijn toestemming. Dus ben bang dat idd later het beltegoed er dan nog wel af zal gaan dat daar een delay in zit of zo om de week. Nu dus uitvogelen hoe ik KPN MMS uitschakel dat word ff google ;).
Pagina: 1