Ik heb SoF2 weer geïnstalleerd.
Tot mijn verbazing waren er nog best veel servers online, dus ik dacht, lekker gamen.
Zitten al die servers vol met bots, en niet echte mense
Dan kan ik net zo goed singleplayer gaan doen.
Maar weet iemand toevallig nog een server waar nog steeds mensen op zitten? Want anders gooi ik het ook maar weer van m'n PC af.
Dacht even weer super jeugd herinneringen naar boven te halen.
Was mijn eerste Shooter die ik speelde (naja SoF1 dan, maar vlak daarna kwam SoF2 uit). Heb ik echt eindeloos gespeeld met m'n buur jonge toen der tijd.
Zit er nu zo over na te denken
Was toen 10 / 11 toen ik dat voor het eerst speelde. Nu vindt ik het belachelijk als kinderen Black Ops zitten te spelen ofzo 
Edit: Ah nee. Doom was het eerste wat ik speelde. Maar da was niet zo 3D en 'mooi'.
Tot mijn verbazing waren er nog best veel servers online, dus ik dacht, lekker gamen.
Zitten al die servers vol met bots, en niet echte mense
Dan kan ik net zo goed singleplayer gaan doen.
Maar weet iemand toevallig nog een server waar nog steeds mensen op zitten? Want anders gooi ik het ook maar weer van m'n PC af.
Dacht even weer super jeugd herinneringen naar boven te halen.
Was mijn eerste Shooter die ik speelde (naja SoF1 dan, maar vlak daarna kwam SoF2 uit). Heb ik echt eindeloos gespeeld met m'n buur jonge toen der tijd.
Zit er nu zo over na te denken
Edit: Ah nee. Doom was het eerste wat ik speelde. Maar da was niet zo 3D en 'mooi'.
[ Voor 5% gewijzigd door Hedva op 26-04-2011 00:47 ]