Soldier of Fortune 2 servers zonder bots?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedva
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-09 14:16

Hedva

Blobfish

Topicstarter
Ik heb SoF2 weer geïnstalleerd.
Tot mijn verbazing waren er nog best veel servers online, dus ik dacht, lekker gamen.

Zitten al die servers vol met bots, en niet echte mense :'(
Dan kan ik net zo goed singleplayer gaan doen.

Maar weet iemand toevallig nog een server waar nog steeds mensen op zitten? Want anders gooi ik het ook maar weer van m'n PC af.

Dacht even weer super jeugd herinneringen naar boven te halen.
Was mijn eerste Shooter die ik speelde (naja SoF1 dan, maar vlak daarna kwam SoF2 uit). Heb ik echt eindeloos gespeeld met m'n buur jonge toen der tijd.

Zit er nu zo over na te denken :P Was toen 10 / 11 toen ik dat voor het eerst speelde. Nu vindt ik het belachelijk als kinderen Black Ops zitten te spelen ofzo :P

Edit: Ah nee. Doom was het eerste wat ik speelde. Maar da was niet zo 3D en 'mooi'.

[ Voor 5% gewijzigd door Hedva op 26-04-2011 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie01
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:40
paar jaar geleden was het al uitgestorven en alleen maar servers met bots......jammer was zo gaaf om te spelen.
ik ben ook met sof1 begonnen en later sof2.... erg jammer dat sof3 zo geflopt is... sof4 :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qlii256
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-06 14:17
Als je inderdaad SOF2 1.03 patch (gold) hebt, krijg je een hele lijst met bot servers. Ik speel nog altijd SOF2 1.00. Genoeg servers zonder bots + 3rd person!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow sof2, heeel lang gespeeld. Deze server (public clan server) altijd gespeeld, altijd dezelfde mensen. Wel RocMod RealDamage :)

66.55.149.225:20100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedva
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-09 14:16

Hedva

Blobfish

Topicstarter
Ja ik was mijn SoF2 CD kwijt, dus had nieuwe gekocht. Maar was dus SoF2 DH:Gold :(

Valt zeker niet makkelijk te downgraden :(?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sof wordt nogsteeds veel gespeeld hoor. Alleen vooral Infiltration en Hide & Seek. Als je nog eens oude herinneringen op wilt halen moet je gewoon het spel downloaden op caserun.com, dan games en dan full.zip en nee dit is geen virus. Dagelijks haalt onze server gewoon nog 25 mensen. Laatst ook volle server gehad met 32 mensen. Wel veel mensen uit Egypte maar sof is nogsteeds een top spel!

voor onze server /connect 37.187.43.5:20101

:) :)
Pagina: 1