Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[bug] [forum] edit eigen reacties

Pagina: 1
Acties:
  • 340 views

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een reactie van mijzelf wil editen die al een edit heeft, zie ik de vorige edit terug, niet de huidige. Niet zo'n probleem als je wat leestekens of een woordje toevoegd, maar wel reuze verwarrend :o

Getest met de Nightly van FF4 (build 20110425030532) en IE 7.0.6002.18005.

edit:
Leuk als een feature, met wat inklapopties oid maar niet helemaal de bedoeling denk ik ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2011 23:02 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

En je zit niet toevallig achter een overijverig cachende proxy oid? Een andere reden kan ik me namelijk niet voorstellen...

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
crisp schreef op maandag 25 april 2011 @ 23:02:
En je zit niet toevallig achter een overijverig cachende proxy oid? Een andere reden kan ik me namelijk niet voorstellen...
Hm, dat zou dan de eerste keer zijn dat ik er last van zou hebben. Ik zoek nog even verder. Blijft wel een grappig effect :+ :D

edit:
Ik zie het niet gebeuren op andere fora.

Zal je net zien, "probleem" == geen probleem meer. :F

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2011 23:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hm, de editcache van t.net blijft iig wel hangen.

Verwijderd

Topicstarter
Het is overduidelijk dat ik inmiddels (maar ook niet altijd- en ik ben er niet blij mee) via een T-Mobile 1.2.3.11 proxy loop te rommelen. Blijft nog de vraag, waarom het forum er moeite mee heeft waar anderen er geen probleem mee hebben?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2011 22:46 ]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 22:46:
Het is overduidelijk dat ik inmiddels (maar ook niet altijd- en ik ben er niet blij mee) via een T-Mobile 1.2.3.11 proxy loop te rommelen. Blijft nog de vraag, waarom het forum er moeite mee heeft waar anderen er geen probleem mee hebben?
Waarschijnlijk ander soort headers waar de betreffende proxy moeite mee heeft (ik moet de eerste proxy nog tegenkomen die de HTTP specificatie correct opvolgt...)

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn probleem iig kunnen oplossen door naar speed.t-mobile.nl te gaan en voor "Geen optimalisatie (Snelheidoptimalisatie staat uit)" te kiezen, stond op de middelste stand :?

Best vaag aangezien ik niet via een Web 'n Walk gedoe zit maar met een Mobiel Internet abo surf..

Zolang het maar werkt he *O*

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2011 13:29 ]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

'Snelheidsoptimalisatie' staat bij dat soort diensten meestal gelijk aan 'aggressieve cacheing' waardoor dit soort problemen dus inderdaad kunnen ontstaan...

Maar inderdaad, als het weer goed werkt zo dan zou ik zeggen: case closed :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.