Verwijderd

Topicstarter
heel vreemd gegeven hiero heb sinds een maand of 3 een eminent met 2tb en ben best tevreden maar snap iets niet hiero zet er mkv films op en speelt gewoon af met beeld en geluid heb nu een serie erop gezet ook mkv bestanden alle afleveringen ervan en krijg wel geluid maar geen beeld hoe is zoiets mogelijk mkv is toch gewoon mkv bestand of zit ik helemaal fout hier weet iemand hoe of wat alvast bedankt ..... :) :) :)

oja gaat om een type 7080 en volgens de gegevens de laatste update erop ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2011 20:42 ]

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02 23:47

iichel

Gazoooo

kan zijn dat je TV/versterker niet het ACC (of ander codec) formaat aankan dat via de HDMI / SPDIF poort gestuurd wordt

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Verwijderd

Topicstarter
iichel schreef op maandag 25 april 2011 @ 20:42:
kan zijn dat je TV/versterker niet het ACC (of ander codec) formaat aankan dat via de HDMI / SPDIF poort gestuurd wordt
heb hem vanaf me computer naar de harde schijf geupload van de eminent heb me tv al op pal en ntsc gezet gehad heb ook al verschillende instellingen geprobeerd 720 p 1080 i en 1080 p ook 50 hz en 60 hz maar krijg geen beeld zou het dan aan de hdmi kabel kunnen liggen of zijn mkv bestanden dan niet allemaal gelijk aan code dus de ene film wel en de andere doet het dus niet en is daar iets aan te doen dan zou het wel fijn vinden gaat namelijk om de serie fringe schijnt goede serie te zijn oja op me pc werkte hij wel met beeld erbij :) :) :)

• Pos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 04-02 02:43

Pos

Probeer de tool eens van deze pagina:

http://www.mede8erforum.com/index.php/topic,3392.0.html

Kan zijn dat je media speler last heeft van de compressed mkv headers, de mkWDclean tool zorgt dat de headers weer normaal zijn. Ik moet de tool zo nu en dan ook eens gebruiken.

Edit: Gewoon de mkv die geen beeld geeft, draggen naar de mkwdclean.exe en dan zie je vanzelf een cmd box met voortgang.

[ Voor 15% gewijzigd door Pos op 25-04-2011 21:38 ]

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:11
Ik heb soortgelijk probleem ook gehad bij mijn POHD met de originele firmware.
Nadat ik er de fw van Mede8er op had gezet werkte die bestanden wel.

Mijn profiel op Discogs

• Aganim
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11:44

Aganim

I have a cunning plan..

zijn mkv bestanden dan niet allemaal gelijk aan code dus de ene film wel en de andere doet het dus niet
MKV is een containerformaat, net als avi. MKV kan ondertitels, video- en geluidtracks bevatten, maar de codec (divx, xvid, h264, ogg vorbis, mp3, etc, etc) kan verschillen. De ene MKV is dus de andere niet inderdaad.

[ Voor 5% gewijzigd door Aganim op 25-04-2011 21:44 ]

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11:51

D4NG3R

kiwi

:)

MKV is slechts de container, het kan echter gewoon codecs als divx, x264 en MP3 bevatten.

Edit: Spuit elf.

[ Voor 10% gewijzigd door D4NG3R op 25-04-2011 21:47 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-01 19:27

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Met mediainfo kun je bepalen wat er in de mkv zit.

Ik heb ook wel gezien op de mede8ter (zelfde chipset) dat vreemde mkv's soms niet goed gepakt worden(heel zeldzaam...) . Echter als ik ze zelf identiek hercodeer met 1 audio en 1 subtitle track lijkt het meestal wel goed te gaan.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
oke mensen allemaal bedankt ga ermee aan de slag kijken of het wat word hiero fijne avond nog :) :) :)

Verwijderd

Topicstarter
heb het voor elkaar gekregen eigenlijk schaam ik me wel maar heb er een nieuwe firmware op gezet de laatste versie en nu werkt het dacht dat hij automatisch deed update als er nieuwe firmware is haha stom van me :$ :$ 7(8)7 7(8)7

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Mooi dat het opgelost is. Op basis van je berichten had ik zelf het vermoeden dat er geen "." voor de extensie zou staan. Verkeerd gegokt.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Op Gathering of Tweakers wordt toch wel wat meer inzet verwacht dan je nu getoont hebt. Dit is onder andere ook na te lezen in MSH Beleid en in Het algemeen beleid.

Maar wat me nog het meest tegenstaat in al je posts is het niet gebruiken van punten, komma's, vraagtekens, hoofdletters en wat al niet meer. Elke post is nu gewoon één grote zin die je meerdere malen door moet lezen omdat je er als lezer anders niets van snapt. Gebruik dus voortaan hoofdletters en punten, dat maakt alles een stuk meer leesbaar. Idem met dat merken en types nog steeds met een hoofdletter geschreven horen te worden. En natuurlijk ook dat "2tb" iets héél anders is dan "2TB".

Al is het probleem opgelost gaat dit topic toch op slot. Want dit gaat echt nergens over. Probeer hier de volgende keer rekening mee te houden.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.