☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Er zijn in ieder geval geen concrete plannen om daar iets aan te doen; blijkbaar is de behoefte onder gebruikers ook niet al te groot aangezien dit het eerste verzoek is sinds de imagesearch is uitgeschakeld 5 jaar geleden
Intentionally left blank
Wilde laatst Zwahiel's Lada aan mijn vriendin laten zien - nergens te vinden. En tig Show je autotopics doorspitten was hem ook niet echt.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Nu ken ik die feature ook niet van vroggâh, maar als ik AW_Bos zo begrijp gaat het om plaatjes die bijvoorbeeld bij artikelen en/of reviews e.d. gepost zijn.The Eagle schreef op maandag 25 april 2011 @ 20:59:
Ik wist niet dat de functionaliteit ooit bestaan heeft, maar toch zou ik hem wel handig vinden.
Wilde laatst Zwahiel's Lada aan mijn vriendin laten zien - nergens te vinden. En tig Show je autotopics doorspitten was hem ook niet echt.
Het lijkt me sterk dat als zwahiel foto's post van z'n koekblik vanaf imageshack (bijv.) dat deze vervolgens geindexeerd en gebackupped worden door T.net via bovenstaande feature
De vraag is alleen hoe je dat met tagging gaat doen dan...
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Daar heb je Google Image Search toch voor?The Eagle schreef op maandag 25 april 2011 @ 21:54:
Hm, daar zeg je zoiets. Al zou dat wel zwaar relaxed zijn, indexing van extern gehostte plaatjes
De vraag is alleen hoe je dat met tagging gaat doen dan...
Intentionally left blank
Ja. maar die kent Zwahiel weer niet
Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+
Toch hier +1 voor die feature, je kan best images extern houden en gewoon de links indexeren a.d.h.v. woorden in de post of in het topic. Google is wel geweldig en zo maar dit zou toch makkelijker zijn.Osiris schreef op maandag 25 april 2011 @ 21:01:
[...]
Nu ken ik die feature ook niet van vroggâh, maar als ik AW_Bos zo begrijp gaat het om plaatjes die bijvoorbeeld bij artikelen en/of reviews e.d. gepost zijn.
Het lijkt me sterk dat als zwahiel foto's post van z'n koekblik vanaf imageshack (bijv.) dat deze vervolgens geindexeerd en gebackupped worden door T.net via bovenstaande feature
[ Voor 5% gewijzigd door Jeroen op 26-04-2011 23:28 ]
"I don't always test my code, but when I do, I test on production."
Dat zegt niet zo veel. Ik wist niet dat het bestond totdat ik dit topic zag, en tbh lijkt mij het een handige feature.crisp schreef op maandag 25 april 2011 @ 20:51:
blijkbaar is de behoefte onder gebruikers ook niet al te groot aangezien dit het eerste verzoek is sinds de imagesearch is uitgeschakeld 5 jaar geleden
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]