Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

hulp nodig bij het samenstellen van een computer

Pagina: 1
Acties:
  • 88 views

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik wil graag een computer samenstellen maar ik ben geen held op dit gebied.
dus vraag ik jullie hulp om mij te helpen bij het samenstellen van een computer (voeding prossesor etc.)

ik wil zoiezo een computer met i7 core, en de nieuwste spellen
mijn buget is 800-999 euro.
ik hoop dat jullie een mooie computer kunnen maken.

alvast bedankt

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Daar is *LET OP* - Wat moet ik kopen en alle daarin gelinkte topics voor bedoeld. Kijk naar de BBG-topics. Maar niemand gaat hier een computer voor je samenstellen, dat moet je toch echt zelf doen.

Als je geen zin hebt om er zelf energie in te steken, koop dan een kant-en-klare computer.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Welkom op GoT :w.

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde (N)BBG topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic. Het is overigens niet de bedoeling om zonder verdere motivatie je eisen te 'dupen'' zoals hiet wel vaker gebeurt, dit is een discussieforum, geen helpdesk.

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.