Ik heb hier een aantal cd's liggen met foto's. Deze stammen uit 2000, ik heb toen een aantal fotorolletjes bij de Hema laten ontwikkelen en die zijn door hun ook op cd gezet. Ik kon ze tot een tijdje geleden nog lezen, maar nu niet meer. Met de suggesties uit de FAQ (CD Roller, ISO buster e.d) en met nog veel meer tools van internet kom ik niet verder. Ik kan aan de cd zien dat deze beschreven is (je ziet de track spiegelen in het licht), echter alle tools zeggen dat de cd leeg is. Zo op het oog lijkt de cd wel in orde, ik heb ook wel eens een verroeste cd gehad die er echt niet goed uitzag. Dat is hier niet het geval.
Veel data per cd is het trouwens niet, 1 rolletje @ 36 foto's van onv 1-2 MB :-)
Zijn er nog tools die een cd hardware matig kunnen uitlezen, dwz op 1-speed telkens proberen de tracks te lezen? Veel tools gaan namelijk via het Windows systeem, wellicht dat een tool die direct op de hardware ingrijpt meer succes heeft?
Veel data per cd is het trouwens niet, 1 rolletje @ 36 foto's van onv 1-2 MB :-)
Zijn er nog tools die een cd hardware matig kunnen uitlezen, dwz op 1-speed telkens proberen de tracks te lezen? Veel tools gaan namelijk via het Windows systeem, wellicht dat een tool die direct op de hardware ingrijpt meer succes heeft?
[ Voor 4% gewijzigd door Microkid op 25-04-2011 16:34 ]
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.