Wat is een Thorens TD145 MkII Platenspeler ongeveer waard?

Pagina: 1
Acties:
  • 545 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpaca
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 10:16
Hallo mensen,

Ik ben net nieuw op dit forum en hoop dat ik het op de goede plek post.
zo niet, laat mij dat dan even weten :P

Ik ben in het bezit van een Thorens TD145 MkII platenspeler en wil deze graag verkopen.
Ik ben alleen totaal niet thuis in de platenspeler wereld.
Kan iemand mij vertellen hoeveel deze platenspelers in goede staat ongeveer waard zijn?

Alvast bedankt,

Ian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Dat hangt er ook af of er vraag naar is.

Kijk wat er tweedehands voor wordt gevraagd. Als de staat van jouwe hetzelfde is, zet je hem op marktplaats voor ongeveer die prijs (ietsje meer als je er zo veel mogelijk voor wilt krijgen, ietsje minder als je hem snel weg wilt hebben).

In de eerste advertentie die ik zie wordt er €200,- voor gevraagd.

[ Voor 3% gewijzigd door TBTL op 25-04-2011 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpaca
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 10:16
ja ik heb tot nu toe 2 advertenties gezien waarbij de ene 200 vraagt en de ander 175.
Maar deze advertenties staan er al een hele tijd en het lijkt er dus op dat ze nog niet verkocht zijn.
Het lijkt mij dat die prijs dus wel wat te hoog is.

Dus ik dacht laat ik eens vragen of er kenners zijn die weten hoeveel het waard is.

[ Voor 15% gewijzigd door Alpaca op 25-04-2011 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:36

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Hoi, en welkom op GoT.

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. In dit geval zou ik de aanbiedingssites goed in de gaten houden en er eens een paar gaan bekijken. Dit is in ieder geval niet de plaats voor waarde advies.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Wise enough to play the fool

Dit topic is gesloten.