Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het spraakbestand "nederlands met straatnamen"gedownload op ovi suite, en het is met succes op mijn telefoon gezet.
Als ik het echter wil aktiveren zie ik het niet staan in het lijstje van beschikbare talen.
Wat doe ik fout?
Het betreft hier de nokia c5.

b.v.d. wiebe

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2011 07:51 ]

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:29

WhateverSuitsU

PSN: WhateverSuitsU

Dit is iets te makkelijk. Wat heb je zelf geprobeerd om het probleem op te lossen? Gezocht naar een oplossing via Nokia / Google?

Verwijderd

Topicstarter
Misschien makkelijk voor jou, maar niet voor mij.
Vandaar dat ik hier hulp zoek.
Als dit het verkeerde forum is, heb je dan een andere suggestie voor mij?

b.v.d. wiebe

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07:29

WhateverSuitsU

PSN: WhateverSuitsU

Ik bedoelde meer makkelijk in de zin van te snel om een antwoord/oplossing vragen. Het staat je vrij om dergelijke vragen te stellen, maar hou rekening met de algemene regels: Het algemeen beleid

Mijn vragen blijven staan: heb je zelf al gezocht naar een oplossing? Gekeken naar de vraag en antwoord van Nokia als voorbeeld? Via google getracht één en ander op te zoeken?

Belangrijk hierbij is dat je zo uitgebreid mogelijk aangeeft wat je allemaal hebt geprobeerd. Voorkomen dient te worden om Tweakers als helpdesk te gebruiken. Enige moeite vanuit jezelf wordt verwacht en daarna kunnen we verder kijken.

Verwijderd

Kan het misschien zijn dat ze niet compatibel zin met de nieuwe OVI Maps?
Waar heb je hem binnen gehaald kan ik ook ff kijken of het bij mij lukt.

En let maar niet op sommige die meer moeite in het probleem stoppen dan de oplossing.

EDIT://
Ik heb nu zelf via Nokia OVI Suite de Nederlandse spraak met straatnamen geïnstalleerd en hij werkt ook meteen als ik hem instel op de telefoon.

Ik heb een Nokia 5800 en de OVI maps is versie3.06.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2011 09:57 . Reden: Aanvulling ]

Verwijderd

Topicstarter
Atratus schreef op maandag 25 april 2011 @ 08:37:
Ik bedoelde meer makkelijk in de zin van te snel om een antwoord/oplossing vragen. Het staat je vrij om dergelijke vragen te stellen, maar hou rekening met de algemene regels: Het algemeen beleid

Mijn vragen blijven staan: heb je zelf al gezocht naar een oplossing? Gekeken naar de vraag en antwoord van Nokia als voorbeeld? Via google getracht één en ander op te zoeken?

Belangrijk hierbij is dat je zo uitgebreid mogelijk aangeeft wat je allemaal hebt geprobeerd. Voorkomen dient te worden om Tweakers als helpdesk te gebruiken. Enige moeite vanuit jezelf wordt verwacht en daarna kunnen we verder kijken.
Ik heb de map "steden"en het bestand "qf"van mijn telefoon verwijderd en daarna alle spraakbestanden en kaarten weer gedownload. Heeft helaas niet geholpen.
Ook heb ik de systeemsoftware opnieuw geinstaleerd.

wiebe.
Pagina: 1