Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m
Denk je nu echt dat een goedkope webwinkel ook helpdesk gaat spelen voor wissewasjes van je moeder? Een beetje realisme zou wel helpenIndoBoy schreef op maandag 25 april 2011 @ 02:42:
Een goede verzending is natuurlijk belangrijk, maar een goede aftersale net zo. Vooral omdat het voor me moeder is. Verder vind ik het ook van belang dat je voor een wissewasje ook kan bellen, aangezien ik niet altijd tijd heb om mijn moeder te helpen bij problemen.
En dat de computer voor je moeder is maakt hem niet anders, hoor. Gewoon je realiseren dat goedkoop en veel service niet samen gaan. Geef liever wat meer geld uit en koop die service erbij.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Chieftec Dragon DA-01-BD,MSI K8T NEO,Athlon 64 3200+,1024DDR400,2xMaxtor,AsusV8200GeForce3 64MB DeLuxe,Creative LIVE Platimum5.1,DesktopTheater3500Digital,DVD Encore5x,Plextor DVD-RW 708A,Iiyama A201HT Vision 510 22" D'tron NF ,5 x Enermax 80m
Is je moeder iemand die met computers om kan gaan of een beginner? Dan zul je merken dat bijna alles een software- of userprobleem is, en daar heeft een webshop niets mee te maken. Je koopt namelijk hardware. Bij de meeste computers of onderdelen zul je niet eens garantieafhandeling nodig hebben, en zelfs dan is het niet te voorspellen dat het altijd goed gaat.IndoBoy schreef op maandag 25 april 2011 @ 02:59:
Nou ja, wat is (veel) service. Ik verwacht geen Dell service of zo. Gewoon als er wat is dat ze haar gewoon te woord staan. Verder is de afhandeling van garantie misschien van groter belang.
Waarom zouden ze haar te woord moeten staan? Wat ben je bereid te betalen voor zo'n dienst, want waarom zou dit gratis moeten?
Ook Dell gaat je moeder niet helpen bij een Windows crash of een emailprobleem. Je bent gewoon veel te vaag, en uit je tekst blijken niet echt realistische verwachtingen. Ga naar die lokale computerboer of koop een kant-en-klaar product waarbij je geen speciale eisen stelt, en ook niet het goedkoopste van het goedkoopste verwacht.
[ Voor 6% gewijzigd door gambieter op 25-04-2011 03:07 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Qua helpdesk zou ik zeggen kijk hier eens naar: http://www.seniorweb.nl/lidworden/default.aspx
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2011 03:38 ]
Weinig zinvol als je het onderdeel van je eisenpakket maakt.IndoBoy schreef op maandag 25 april 2011 @ 03:17:
Laat die service staan voor wat het is.
Nee. Maar als je die wilt weten, ga je naar de Shopreviews. Als ze daar niet tussenstaan, dan is het op eigen risico. Goedkoop is nu eenmaal vaak duurkoop, zeker als de componenten niet van de hoogste kwaliteit zijn (zoals bij voedingen).Heb je ook ervaring met het kopen bij Compusale?
Uiteindelijk moet je zelf beslissingen nemen, niet voor alles advies vragen.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()