toetsenbord probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoffy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:46
ik heb een probleem met mijn toetsenbord, en dit al op 2 pc's gehad :s
hij doet het soms een paar uur goed en dan opeens kan ik in games bvb niet meer wasd normaal gebruiken blijft soort van stotteren, en de shift blijft hangen zonder dat ik er op gedrukt heb. het lijk op iets van software want heb al genoeg andere toetsenborden gebruikt en ook heb ik dit op een andere pc gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 10:04
WASD: kan je toetsenbord dat wel aan> veel toetsenborden kunnen een combi van 3 of meer van deze (soms zelfs al 2) niet verwerken.

Shift: plaktoetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoffy
nee dat is het probleem niet het hele toetsenbord lagt en doet raar, na een reboot wertk het gewoon weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:44

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Wacht even... Jij hebt een probleem wat met meerdere toetsenborden op meerdere pc's gebeurd?

Welk OS draaien de PC's en om welke toetsenborden gaat het? Ook als je vermoed dat het aan software ligt welke software dan?

Misschien iets meer informatie geven?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoffy
op pc 1 xp pro en op deze win7 en het was een medion toetsenbord (cheap) en nog een onbekende en nu een logitech iluminate pc is eigenlijk net nieuw dus staat bijna niks op alleen wat test programmaatjes en steam, waar ik denk dat het aan ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:44

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

knoffy schreef op zondag 24 april 2011 @ 23:07:
op pc 1 xp pro en op deze win7 en het was een medion toetsenbord (cheap) en nog een onbekende en nu een logitech iluminate pc is eigenlijk net nieuw dus staat bijna niks op alleen wat test programmaatjes en steam, waar ik denk dat het aan ligt
Dit is heel raar eigenlijk.... Aangezien bijna alle technische vlakken zijn benoemd :+ Het enige waar ik aan kan denken is dat jij iets toevallig uitvoert of aanzet waardoor je toetsenbord anders reageert... Zoals eerder genoemd de plaktoetsen maar ook andere dingen :+ Ga eens kijken of je de volgende keer kan kijken wat er precies is gebeurd totdat dit zo gebeurd.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoffy
wat ik gedaan heb is 3x black ops opgestart en dan de 4e keer doet die zo maf. maar ik zal is kijken wat ik allemaal gedaan heb voordat het gebeurt.

nou ik heb het nu dus weer :( weer na black ops afsluiten en opnieuw opstarten (had het ook bij mw2 )

[ Voor 26% gewijzigd door knoffy op 25-04-2011 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoffy
kan niemand mij helpen ik heb het ook als ik portal op start dan kan ik gelijk niet meer bewegen dit is echt heel raar dat ik dit heb hardware kan het bijna niet zijn en software doe ik ook niks gek miss dat mijn externe hdd iets geks heeft door gegeven.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:32

TommieW

Numa numa.

Deze suggestie kan een beetje maf overkomen, maar wat gebeurd er als je het schermtoetsenbord gebruikt? (Schermtoetsenbord starten, game starten, daarna met alt+tab weer terug naar schermtoetsenbord.) (Als je op een toets drukt op het schermtoetsenbord moet je toch wel iets zien reageren?

En wat gebeurd er nadat je het spel hebt afgesloten? Doet het toetsenbord dan wel normaal?
Wat draait er verder op de achtergrond (ook systeemvak)?
Ook al op virussen gescand?

[ Voor 10% gewijzigd door TommieW op 28-04-2011 18:57 ]

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoffy
in game doet hij soort van stapje voor stapje dus kan niet vloeiend lopen, en uit de game ga ik heel raar typen. ik heb ms essentials, live update 5, skype, steam en realtek. heb wel een waarschuwing gekregen toen ik mijn digitale camera er aan hing http://www.microsoft.com/...mpy.A&threatid=2147630827 ik zal een virus scan doen en anders windows maar opnieuw installeren en kijken of dat het dan ook gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 13:00

Pixeltje

Woo-woohoo!

knoffy schreef op donderdag 28 april 2011 @ 19:15:
in game doet hij soort van stapje voor stapje dus kan niet vloeiend lopen, en uit de game ga ik heel raar typen. ik heb ms essentials, live update 5, skype, steam en realtek. heb wel een waarschuwing gekregen toen ik mijn digitale camera er aan hing http://www.microsoft.com/...mpy.A&threatid=2147630827 ik zal een virus scan doen en anders windows maar opnieuw installeren en kijken of dat het dan ook gebeurt.
In de link die je geeft staat dat het gaat om een keylogger. Zou verklaren waarom je toetsenbord zo raar lijkt te reageren. Een ander programma leest met je mee, zeg maar. Denk dat het virus gewoon inefficient geschreven is en veel cpu tijd vraagt..

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoffy
veel cpu gebruik is er niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:29
Gaat het hier om PS2 of om USB (wireless) toetsenborden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoffy
usb

heb net met f-secure gescand en wat dingen verwijderd nu even kijken of het beter is

het is/was inderdaad een virus overgenomen van me externe hdd (fijn dat MSE dat ook goed in de gaten had niet dus)

[ Voor 132% gewijzigd door knoffy op 02-05-2011 14:29 ]

Pagina: 1