Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR9
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-03 20:07
Beste MedeTweakers,

Mijn oortjes hebben het begeven. Dus het werd tijd om nieuwe te gaan zoeken.
Al snel kwam ik op de Sennheiser CX 300 uit. Sennheiser staat bekend om zijn kwaliteit dus leek het mij een goede optie. Maar toen zag een topic over de Creative EP 630 die zouden gelijk aan de Sennheisers zijn...

Mijn vragen zijn nu:
Is dat waar?
Welke van de 2 is nu beter? Of zit er geen verschil en is de een gewoon goedkoper.

MVG
CR9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Ik ken de Creatives niet, maar ik kan je vertellen dat de Sennheiser dopjes van een dermate kwaliteitsnorm zijn dat je daar niet snel / totaal niet een buil aan kan vallen. Maargoed het scheelt maar 10 euro, dus waarom zou je de gok nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ik vind het altijd moeilijk aan te geven welk product beter is als ze nagenoeg gelijkwaardig blijken.

Het zal hem zitten in de kwaliteit en afwerking denk ik, qua klankbeeld is iedereen verschillend. ik vind die dopjes niks, ze vallen me telkens uit.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik heb volgens mij die Creative 2x gehad. In-ear toch? Heel goed geluid maar had dus 2x draadbreuk. Toen maar voor Nokia bh-503 bluetooth koptelefoon gegaan. Lekker draadloos.