iPad Camera connection kit: blijven de foto's intact ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skatebiker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-08 07:41
Ik overweeg een CCK te kopen voor de iPad maar ik weet niet of als je een sd kaartje uit een fototoestel erop aansluit en de foto's importeert , de foto's 'origineel' blijven (dwz met dezelfde resolutie, kwaliteit en EXIF info). Of worden ze 'veranderd' (bijv. geschaald naar schermgrootte van de iPad en/of de EXIF veranderd)?

Weet iemand dat ?

Powered by Macbook Pro 2011 and Galaxy Note II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 22:30

J.apiooo

FWN

skatebiker schreef op zondag 24 april 2011 @ 21:45:
Ik overweeg een CCK te kopen voor de iPad maar ik weet niet of als je een sd kaartje uit een fototoestel erop aansluit en de foto's importeert , de foto's 'origineel' blijven (dwz met dezelfde resolutie, kwaliteit en EXIF info). Of worden ze 'veranderd' (bijv. geschaald naar schermgrootte van de iPad en/of de EXIF veranderd)?

Weet iemand dat ?
Zodra je de CCK aansluit kies je de foto's die je wilt importeren. Na afloop kun je kiezen of je de foto's van de kaart wilt verwijderen of niet. De foto's op de SD kaart worden niet veranderd.

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-10 16:34
Ik heb diverse reviews bekeken van de camera connection kit en in elke review wordt aangegeven dat het originele formaat van de geïmporteerde foto's behouden blijft, evenals de exit data.

Gewoon even Google starten en zoeken naar "iPad camera connection kit review"