Toon posts:

Sony Bravia geen beeld Mini HDMI

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste Tweakers,

Ik heb het volgende probleem.

Ik heb een Sony Bravia HD-TV Full HD, en een GTX480 met Mini-HDMI uitgang.
Ik kan er prima tv opkijken, ook full HD zenders en mijn Playstation 3 heeft met HDMI ook geen problemen om full HD signaal door te geven. (1080P)

Ik wil nu mijn PC via de mini HDMI van mijn GTX480 op mijn PC aansluiten, maar zodra ik overschakel naar het juiste HDMI kanaal blijft het beeld op zwart.. vanaf het opstarten al, dus het heeft niets met de Windows resolutie te maken ofzo.
Ik heb een Sony Bravia HD-TV Full HD, en een GTX480 met Mini-HDMI uitgang.
Ik kan er prima tv opkijken, ook full HD zenders en mijn Playstation 3 heeft met HDMI ook geen problemen om full HD signaal door te geven. (1080P)

Ik wil nu mijn PC via de mini HDMI van mijn GTX480 op mijn PC aansluiten, maar zodra ik overschakel naar het juiste HDMI kanaal blijft het beeld op zwart..
vanaf het opstarten al, dus het heeft niets met de Windows resolutie te maken.

Ik heb even flinkt wat gegoogled, en ook gezocht hier op tweakers, maar het lijkt alsof er maar weinig mensen problemen hebben met een sony bravia i.c.m. een gtx480. Om eerlijk te zijn kan ik er helemaal niks over vinden??? Ik lijk wel de enige te zijn met dit probleem.

Zover ik kon zien ondersteund de Sony Bravia in principe vrijwel alle HDMI kabels, alleen weet ik niet hoe het zit met mini HDMI. er is hier niet echt een duidelijk antwoord op..

Heeft iemand enig idee wat te doen?

Alvast bedankt!

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2011 21:49 ]

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:43

epic_gram

undercover moderator

als ik het goed begrijp heb je nog nooit beeld gehad of getest uit de HDMI poort van je graka. Heb je je kaart wel goed ingesteld om een tweede monitor aan te sturen?

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Verwijderd

Topicstarter
nee klopt.
Ik heb alleen de mini HDMI aangesloten op de TV, de DVI van mijn monitor niet.
Is mijn TV dan niet het primaire beeldscherm?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou hier toch graag op terug willen komen als het mag.

Ik ben werkelijk een beetje ten einde raad..
Ik heb de firmware van mijn TV inmiddels ook geupdate, alsmede de Nvidia drivers van mijn GTX480.
Nog steeds geen beeld, of uberhaubt dat mijn TV gedeteceerd word in het Nvidia control panel.

Ik heb Sony gebeld, en volgens de Technische dienst zou mini HDMI niet uit moeten maken.
Ik kan verder ook geen problemen vinden op google of deze tweakers omtrend mini HDMI met de Sony Bravia tv's.

Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen?

• Kerberos84
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-02 16:19
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 23:15:
Ik zou hier toch graag op terug willen komen als het mag.

Ik ben werkelijk een beetje ten einde raad..
Ik heb de firmware van mijn TV inmiddels ook geupdate, alsmede de Nvidia drivers van mijn GTX480.
Nog steeds geen beeld, of uberhaubt dat mijn TV gedeteceerd word in het Nvidia control panel.

Ik heb Sony gebeld, en volgens de Technische dienst zou mini HDMI niet uit moeten maken.
Ik kan verder ook geen problemen vinden op google of deze tweakers omtrend mini HDMI met de Sony Bravia tv's.

Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen?
Testen is weten: test eens met
1. zelfde kabel, andere TV
2. andere kabel, zelfde TV
3. andere kabel, andere TV

Zeker van dat in je nVidia Control Panel alles goed staat?

No Gillette, No Minette