Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zelf samenstellen van computer

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views

• leroydev
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19-11 11:28
Hallo Tweakers,

Het eind van het schooljaar (ik zit op het moment in 3havo), krijg ik als ik overga 500 euro, dat komt neer op 950 euro met de rest van het geld wat ik heb gespaard.
Hiervan wil ik zelf een computer samenstellen,
Ik heb al een lijstje gemaakt, zouden jullie hiernaar willen kijken en tips / opmerkingen geven?
Een besturingssysteem hoeft geen rekening mee gehouden te worden, die heb ik namelijk al.
Het systeem word dan voornamelijk gebruikt om mee te gamen, ook ga ik er muziek mee opnemen (ik heb al een PCI geluidskaart van 24-bit en 96Khz).

Met vriendelijke groeten,

Leroy.

De lijst

[ Voor 20% gewijzigd door leroydev op 24-04-2011 17:39 ]

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-11 22:33

Erw

8gig geheugen is een beetje overkill denk ik

Ga voor een 24 inch monitor?

[ Voor 26% gewijzigd door Erw op 24-04-2011 17:43 ]

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Verwijderd

Zo'n topic mag officieel niet, je kunt het beter in een BBG topic vragen.

Voor 950 euro zou ik een ssd als opstartschijf erbij overwegen. De muis lijkt me niet veel soeps, je kunt beter eentje van Logitech kopen.

• marti-n
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-11 22:13
Ten 1e, hier is een topic voor ;)

Maar om toch maar even sociaal te doen:

8 gig lijkt me prima, voor het geld hoef je het niet te laten op dit moment, maar je zou ook voor 1333 kunnen gaan ipv 1600, zit toch geen verschil in qua performance (die i5 kan maar 1333 aan ;))

Persoonlijk zou ik voor een ander moederbord gaan, en idd een SSD erbij (beide gaat waarschijnlijk niet lukken, dus ik zou in dat geval toch voor de SSD gaan ;))

Verder lijkt het me prima, een andere muis kan altijd nog als deze niet bevalt.

Verwijderd

Welkom op GoT :w

Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde (N)BBG topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.

Dit topic is gesloten.