Zotac ontwerpt monsterlijke GTX 580

Pagina: 1
Acties:

• ajvdvegt
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-12-2025
Ik moest het artikel twee keer lezen om door te krijgen dat het hier niet om een voeding ging, maar om een grafische kaart (een eerlijk toegegeven, de plaatjes hielpen daar ook bij). Maar het was denk ik een kleine moeite geweest om het word 'grafische kaart' ergens te nomen?

I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum

• Knopsje
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Het staat nogal onderaan in het artikel, maar het woord videokaart wordt wel genoemd:
Om alles koel te houden rustte Zotac de videokaart uit met een drieslots-koeler.

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-02 20:00
Heb het er nog even in de lead bijgezet. Met al die fasen etc snap ik dat er verwarring kan ontstaan :)

• Xorsist
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-03-2023
Niet om te trolle hoor maar zitten we hier op tweakers of op een andere website?
Iedereen weet toch onderhand wel dat een GTX 580 een Nvidia videokaart is of ben ik dan gek?
Ik bedoel op een moederbord is het niet meer als normaal om over X fasen te praten maar omdat dit nu in het hogere segment van de videokaarten ook gedaan word zou er ineens verwarring ontstaan?

• ajvdvegt
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-12-2025
@Marc: bedankt!
@Xorsist: We zitten hier idd op tweakers, maar er zitten ook genoeg mensen hier die meer met software bezig zijn dan met hardware. En niet iedereen weet dan ook dat een GTX580 een NVidia kaart is, maar dat betekend nog niet meteen dat je achterlijk bent :+. Met een kleine toevoeging wordt het artikel toegankelijker zonder dat het experts als jou in de weg zit toch?

I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15-02 20:00
Je bent niet gek Xorxist :P Maar het is nooit een slecht idee om een artikel voor iedereen toegankelijk te maken, ook voor hen die een bepaalde productnaam niet kennen. Dat is iets wat je als redacteur altijd in je achterhoofd moet houden, voor mij is het namelijk allemaal hartstikke logisch en dus heb ik het woord videokaart nergens gebruikt. Een collega had dat waarschijnlijk wel gedaan :)
Pagina: 1