Ik heb een aantal bestanden, index.php, junior.php en style.css
die staan allemaal in de root en ik heb ook een mapje in de root staan genaamd wordpress, waar de hele instalatie van wordpress in staat.
index.php en junior.php heb ik voor het testen even precies het zelfde gemaakt:
Een voorbeeld is te zien op http://csv.webatu.com/
Zo als te zien is, doet index.php het gewoon wel, maar bij junior.php word alleen het html gedeelte uitgevoerd. Je zou denken ergens een typfout ofzo, maar dat kan niet omdat het gewoon gecopy-paste is. Om toch nog iets te proberen heb ik alle Wordpress-fucties uit het php gehaald, zodat alleen nog maar de echo"tekst" overblijft, dan werkt het ineens wel, alleen heb ik natuurlijk nog niet de Wordpress-content.
Er gaat dus iets fout bij de Wordpress-functies, maar hoe kan dat want bij index.php doen die het wel.
Heeft iemand dit wel eens eerder gehad? Wat kan ik proberen om het op te lossen? Ik zou graag wel Wordpress als CMS behouden, omdat ik het invoeren van content als zeer prettig ervaar. Alleen wil ik niet dat er ook maar iets van Wordpress te zien is, zodat ik volledige controle over mijn inhoud/lay-out heb.
Alvast bedankt voor reacties
die staan allemaal in de root en ik heb ook een mapje in de root staan genaamd wordpress, waar de hele instalatie van wordpress in staat.
index.php en junior.php heb ik voor het testen even precies het zelfde gemaakt:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
| <html> <head> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="/style.css"/> <title>CSV - Nieuws</title> </head> <body> <hr> <b><a href="index.php">Nieuws</a> | <a href="junior.php">Junioren Nieuws</a></b> <hr> <h1>Nieuws</h1> <?php require('wordpress/wp-blog-header.php'); while (have_posts()): the_post(); if ( in_category('nieuws') ) { echo "<div class='content'>"; echo "<h2>"; the_title(); echo "</h2><hr>"; the_content(); echo "</div>"; echo "<i>"; the_time('l j F Y'); echo " om "; the_time('H:i'); echo "</i><br /><br />"; } endwhile; ?> </body> </html> |
Een voorbeeld is te zien op http://csv.webatu.com/
Zo als te zien is, doet index.php het gewoon wel, maar bij junior.php word alleen het html gedeelte uitgevoerd. Je zou denken ergens een typfout ofzo, maar dat kan niet omdat het gewoon gecopy-paste is. Om toch nog iets te proberen heb ik alle Wordpress-fucties uit het php gehaald, zodat alleen nog maar de echo"tekst" overblijft, dan werkt het ineens wel, alleen heb ik natuurlijk nog niet de Wordpress-content.
Er gaat dus iets fout bij de Wordpress-functies, maar hoe kan dat want bij index.php doen die het wel.
Heeft iemand dit wel eens eerder gehad? Wat kan ik proberen om het op te lossen? Ik zou graag wel Wordpress als CMS behouden, omdat ik het invoeren van content als zeer prettig ervaar. Alleen wil ik niet dat er ook maar iets van Wordpress te zien is, zodat ik volledige controle over mijn inhoud/lay-out heb.
Alvast bedankt voor reacties