Ik heb een HyperV host met daarom 3 virtuele machines (windows 2008). Nu heb ik het probleem dat ik op 1 van de 3 geen verbinding kan maken. Op 1 van de 2 virtuele machines die wel gewoon werken, heb ik de SBS console gestart om te kijken of ik iets kan vinden. Nu zie ik bij Network->Computers dat Server 2 offline is en dat hij een critical alert heeft : The free disk space on this computer has dropped below its notification for low disk space threshold.
Is dit de rede dat hij offline is en hoe kan ik ruimte vrij maken als ik er niet op kan inloggen?
Ik heb geprobeert de hele server opnieuw op te starten alleen geen succes. Ook heb ik direct een beeldscherm en toetsenbord aangesloten om te kijken of ik zo Server2 direct kan starten, alleen word ik doorverbonden naar een andere server.
Is dit de rede dat hij offline is en hoe kan ik ruimte vrij maken als ik er niet op kan inloggen?
Ik heb geprobeert de hele server opnieuw op te starten alleen geen succes. Ook heb ik direct een beeldscherm en toetsenbord aangesloten om te kijken of ik zo Server2 direct kan starten, alleen word ik doorverbonden naar een andere server.