[Ipad] het lezen van comics op de ipad.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S en A DW
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-10 16:44
Ik wil graag een ipad aanschaffen voor het lezen van comics in cbr/z bestenden. Nu heb ik 2 apps op het oog. 1.De PDF/Comic/eBook Reader Bookmanen. 2. Stanze. Maar ik kan niets vinden over de maat die je aanneemt voor het lezen van de comics. Als het goed is de maat van het scherm van de ipad 20 cm bij 15 cm. Als dat zo is dan vind ik een volledige pagina op de ipad gewoon te klein vooral als er een beetje tekst in de ballonnen staat. Nu is mijn vraag of het mogelijk is om bij een van de 2 apps de comic in de breedte te lezen > dan zelf de breedte van de pagina 1 keer in te stellen en daarna de comic gewoon in een verticale manier te lezen. Dus beginnen bij de cover en zo naar boven glijden. Zodat de pagina’s gewoon op elkaar aansluiten aan de onderkant net zo als dat bij word gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:29
Ik gebruik Comiczeal4 voor CBR bestanden, en kan alles wat jij aangeeft het is geen gratis programma, maar zeker wel zijn paar Euro waard
als je een keer op de boven gedeelte van de pagina inzoomt, zal deze continue zo blijven, aangekomen aan de onderzijde van de pagina kan je zoals alle ander programma's swipen van rechts naar links om naar de volgende pagina ta gaan, en blijft de pagina ingezoomd.

YouTube: \[EA-EM-FEM] Comic Zeal Comic Reader 4 - Tag 15
( het filmpje laat het niet zo duidelijk zien)

het voordeel is dat je, je comics in mappen kan organiseren, dit maakt het een stuk meer overzichtelijker dan een lange lijst met verschillende comics.
en Comiczeal4 geeft kleine thumbnails van de covers weer.