Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FP] Frontpage blijft wit in mobiele browsers?

Pagina: 1
Acties:
  • 140 views

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:49
Lieve devvers,

Sinds vanmorgen blijft hier via mijn mobiele foon de FP compleet wit/leeg.
Heb uiteraard cache geleegd, en het met zowel Opera Mobile als de standaard Androidbrowser geprobeerd, dus het lijkt niet browserafhankelijk te zijn. Ook de diverse grades gecheckt (standaard op B), maar ook bij A en C blijft het leeg.
Ik kan wel gewoon bij de PW en ook bij alle artikelen als ik via de Archieven surf.

Is dit een bugje, of ligt het toch bij mij?
Nog niet kunnen checken overigens op de normale PC, geen idee of het daar ook gebeurd.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

EDIT schreef op zondag 24 april 2011 @ 08:50:
.Nog niet kunnen checken overigens op de normale PC, geen idee of het daar ook gebeurd.
Niet meer, maar vannacht had ik daar wel last van.

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:49
Bij mij werkt het vreemd genoeg ook opeens weer. Wellicht één server of zo die dit probleem veroorzaakt?

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:00

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Nee, dat is niet vreemd dat het ineens werkt, ik heb vanmorgen even wat dingen veranderd omdat ik ook een witte pagina kreeg. Ik denk dat na pasen de devvers wel even mogen kijken wat er precies fout aan ging, maar voorlopig is het opgelost.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Dit topic is gesloten.