Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

pictogram afbeeldingen bekijken

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views

• melkislekker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 26-11 07:54
Hey,

Ik heb hier een bewerkte afbeelding van iemand wiens gezicht is bewerkt, ECHTER, opgeslagen als kleine pictogram is de originele afbeelding op de pictogram zelf, WEL te zien!

Dit is alleen te klein en uitvergroting geeft pixels...

Het vergroten van de pictogrammen heeft geen nut, want enkel de bewerkte afbeelding wordt weergeven met welk programma ik het ook open (paint, windows viewer, nero picture etc.) Op welk formaat ik er ook op dubbelklik, de afbeelding is bewerkt, BEHALVE bij de kleine pictogram!

Hoe kijk ik dit vergroot of open ik het vergroot zonder de bewerkte file? :{

[ Voor 6% gewijzigd door melkislekker op 24-04-2011 00:37 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
En dit staat in PRG omdat ... :?

Waar hoort mijn topic?

Verder: Er is een vette kans dat de pictogrammen apart zijn opgeslagen in (bijv.) een thumbs.db of aparte metadata binnen de file. Als dat zo is dan ben je klaar en zijn de pictogrammen het beste wat er uit te halen zal zijn. Verder mis ik (o.a.) om welk bestandsformaat het gaat en zou het handig zijn als je een voorbeeld hebt.

Tot slot: als de gezichten bewerkt zijn is er een grote kans dat dat met reden gedaan is; wat is je eigenlijke doel?

[ Voor 73% gewijzigd door RobIII op 24-04-2011 00:50 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.