Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenz
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-09 15:20
Disclaimer: Als ik niet in het juiste forum/topic post dan aub deze post verplaatsen of verwijderen.

Ik heb net een Popcorn A210 gekocht en heb er een beetje mee zitten stoeien en nu kan ik bij Home alleen nog maar naar de interne HDD. Hiervoor kon ik ook op mijn computer browsen. Hoe kan ik standaard een algemene browser terug krijgen waarmee ik kan browsen op de interne HDD als ook op mijn computer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beschijf is iets duidelijker wat je wil doen (vanaf welk apparaat) en wat je gedaan hebt om dit probleem te krijgen. Een reset is het eerste wat in me opkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenz
Sorry, ik heb de instellingen ook al terug gezet naar de fabrieksinstellingen maar bij Home kom ik dan steeds uit bij de interne HDD. Het browsen het ik "verziekt" via instellingen op de A210.

Ik wil vanaf de A210 op mijn computer kunnen browsen. Ik ben inmiddels wel zo ver dat ik de HDD kan benaderen in mijn netwerk en nu kopieer ik de bestanden die ik wil zien eerst naar de interne HDD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Handleiding al bekeken?
* Setup Page
Network Share - Configure your remote SMB and NFS shared folders here. You can choose
to browse the available SMB shares on a Samba network. NFS shares will
have to be entered manually.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenz
Ja, ik zoek eigenlijk de 'home' knop nadat ik op home gedrukt heb :) Hoe ga ik naar de hoogste 'laag'. Ik heb nu een foutmelding en moet op return drukken om naar het vorige scherm te gaan maar dat lukt niet :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 21:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Fenz,

Een dergelijke topicstart is natuurlijk veel te kort.
Gebruik voortaan de Quickstart in Het algemeen beleid, zodat je weet waaraan een TS moet voldoen.

Succes!

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.