Toon posts:

Aankoop MacBook Pro (2011)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai

Ik ben aan het uitkijken naar een nieuwe mac en heb de nieuwe MacBook Pro 15" met sandy bridge op het oog.
Nu had ik ergens gelezen dat de nieuwe MacBook Pro's met 'freezing issues' kampte dus ben ik nog aan het twijfelen of ik deze al zou bestellen, of is dit ondertussen al opgelost?
(Heb geen zin om daarna met garantie procedures bezig te zijn)

Bedankt..

• Hassoow93
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:40
freezing issues? niet op mijn macbook 2011>

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-01 18:07
http://lmgtfy.com/?q=macbook+freezing+issues

Dit soort reacties zijn ongewenst. Je geeft namelijk alleen maar een link zonder verdere informatie en daarbij is zo'n lmgtfy linkje natuurlijk ook belerend.

[ Voor 65% gewijzigd door Hoedje op 24-04-2011 16:30 ]

automation fanboy

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Er worden er miljoenen verkocht terwijl incidenteel dat probleem wordt beschreven. Je kan het als uitgangspunt gebruiken, maar ook gewoon je afvragen waarom een merk ooit troep zou willen verkopen.

Verwijderd

Topicstarter
Op google vind je zeker en vast het antwoord niet op wat ik vraag.

Verwijderd

Delerium schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 13:00:
Er worden er miljoenen verkocht terwijl incidenteel dat probleem wordt beschreven. Je kan het als uitgangspunt gebruiken, maar ook gewoon je afvragen waarom een merk ooit troep zou willen verkopen.
Ahem?

Sony E series
asus A6T
dell xps 16
eerste generatie aprire one
Asus G53
enz. enz. ;)

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Mijn MBP 13" 2011 heeft nergens last van.
Mocht het toch gebeuren heb je aan de service van Apple en de verkooppunten een hele goede!

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Jo-re-mi schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 13:31:
Mijn MBP 13" 2011 heeft nergens last van.
Die van mij ook niet :)

Punt is alleen wel dat de 15" een andere gpu (AMD Radeon) gebruikt en die schijnt best warm te kunnen worden, vooral in clamshell mode.

Anyways, zoals met wel meer producten: op internet vind je bijna altijd de negatieve ervaringen. Als iets gewoon werkt, waarom zou je dan erover schrijven? Mensen gaan juist schrijven en om advies vragen als dingen het niet doen.

Ik heb genoeg spullen gehad waar op internet de meest bizarre dingen over te vinden zijn, zonder dat ik ooit ergens last van heb gehad. En helaas ook andersom.. dat iedereen schreef dat het een geweldig product was, en ik er alleen maar ellende van had.

Ook moet je in dit geval rekening houden met de early adopters. Sommige 'freezes' kwamen door software issues en die zijn inmiddels met updates verholpen.

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

• Chun
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Hier ook geen problemen met mijn Macbook Pro 13'' 2011

Verwijderd

een MBP 15 inch (2011) hier staan, en die heeft er ook geen last van. is 1 week oud.

• xx77qq
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Bij een 4 weken oude 15" MBP op 2GHz heb ik nauwelijks problemen. 2x moeten resetten, waarvan 1 een bekend issue met virtualbox onder 64bit osx is (http://www.virtualbox.org/ticket/8474).
Met de radeon gfx kan de laptop lekker warm worden, maar dat is een stuk minder met de igp.

Een meer dan prima laptop.
Wel heb ik het idee dat een hoop applicaties nog niet optimaal van de aanwezige cores gebruik maken. Aperture trekt bv. op zijn hoogst 30% cpu load bij mij (dat is over 8 logische cpus; 4 cores + hyperthreading per core).
Pagina: 1