Verwijderd

Topicstarter
Wil een nieuwe tv gaan kopen en mijn oog is gevallen op deze 2, maar wat is de beste keuze:

Panasonic TX-P50G20 (kost nu z,on 1000/1050 euro)

of

LG 60PK250 (kost nu z,on 1100/1150 euro)

Ik heb nu een Samsung lcd 40 inch maar vind deze te klein.
Deze staat op een kijkafstand van 2.60 op een tv meubel, als ik hem aan de muur zou hangen kom ik op een afstand van z,on 3.20(dikte en afstand dat de tv van de muur komt niet meegerekent) Weet niet of 60 inch dan misschien ook wel te groot is, maar aan de andere kant hoor ik van grote wen je snel aan. Ik kijk er hoofdzakelijk dvd/divx/bluray mee en kijk aftentoe tv. op welke afstand kijken jullie naar een 50 of 60 inch scherm?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hoe is eigenlijk de kwaliteit van deze tv, ik kan hier niet veel reviews van vinden: Samsung LE55C650 Aangezien ik nu vaak me pc aan me lcd tv heb hangen. Niet dat het een noodzaak is m,n pc op de tv, maar toch wel handig. Ik lees trouwens dat Samsung plasma,s last hebben van een soort buzz geluid, is dit met deze lcd ook zo of alleen met plasma?

• Nokian95dude
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-12-2025

Nokian95dude

I'll be back!!

Als je kwaliteit belangrijk vind zou k zelf voor de Panasonic gaan. Oke hij is misschien wat kleiner maar de prijs zegt ook genoeg denk ik. Gezien mijn ervaringen met LG ben ik daar toch niet zo kapot van. Bovendien is 50 inch groot zat denk ik.
Ik heb weinig vergelijkingsmateriaal ook met de LG want reviews/ervaringen heb ik er niet van gelezen maar denk dat je met de Panasonic toch meer waard voor je geld vind. Gezien kwaliteit staan die goed bekend en kan dat alleen maar beamen want bezit zelf de P50G20E en merk ik zelf dat het gewoon wel goed zit.

Ik denk dat ik zo´n 3,5 meter van mijn scherm zit en moet zeggen dat dat me goed bevalt.

[ Voor 12% gewijzigd door Nokian95dude op 23-04-2011 12:04 ]

Those you can't see are more present than you'll imagine

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-02 09:37
Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 11:54:
op welke afstand kijken jullie naar een 50 of 60 inch scherm?
Zit op 2.75 meter van een 50 inch plasma af en vind het beeld met 16:9 content eigenlijk wel prima en met 2.35:1 content meestal te klein. Aan het formaat wen je meestal (te) snel. Te groot kan (bijna) niet :)

Nickname does not reflect reality

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-02 17:07

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Welkom op GoT, FilmFreak1973! :)

Voordat je actief gaat posten is het verstandig als je eerst Het algemeen beleid eens rustig doorneemt, zodat je weet waaraan een topicstart (zie Quickstart) moet voldoen.

Nu reikt het opic niet verder dan "Wat moet ik kopen?" en dergelijke topics gaan op slot.

Begin eesn met de Quickstart, succes!

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.