Ik heb het volgende systeem:
ASUS K7M moederboard (Slot A)
AMD Athlon Classic 550@650 Mhz
ASUS V7700 GeForce 2
SB Live geluidskaart
10.80 detonator drivers
VIA 4 in 1 v4.25
Windows 98 SE
Ik heb het volgende probleem:
ik haalde vanmorgen maar 512 3Dmarks (3DMark 2001). Ik heb toen de AMD AGP Miniport driver geinstalleerd (4.80 voor Win98) waarna ik 2592 3Dmarks haalde. Toen ik echter daarna CS probeerde sloeg die bijna meteen vast. Ik heb net tijdens het eten een Batch Run opgestart van 3DMark en toen ik terugkwam zat die vast.
Dat doet mijn pc anders nooit (crashen), dus ik ben nu aan het twijfelen.
Wat moet ik nu precies allemaal voor drivers installeren op een ASUS K7M met Win98 ? Wel of niet via 4 in 1 ? Wel of niet AMD AGP miniport ? Welke Detonator driver moet ik gebruiken ?
Help me alsjeblieft want ik zie echt door de bomen het bos niet meer met al die drivers en patches.
ASUS K7M moederboard (Slot A)
AMD Athlon Classic 550@650 Mhz
ASUS V7700 GeForce 2
SB Live geluidskaart
10.80 detonator drivers
VIA 4 in 1 v4.25
Windows 98 SE
Ik heb het volgende probleem:
ik haalde vanmorgen maar 512 3Dmarks (3DMark 2001). Ik heb toen de AMD AGP Miniport driver geinstalleerd (4.80 voor Win98) waarna ik 2592 3Dmarks haalde. Toen ik echter daarna CS probeerde sloeg die bijna meteen vast. Ik heb net tijdens het eten een Batch Run opgestart van 3DMark en toen ik terugkwam zat die vast.
Dat doet mijn pc anders nooit (crashen), dus ik ben nu aan het twijfelen.
Wat moet ik nu precies allemaal voor drivers installeren op een ASUS K7M met Win98 ? Wel of niet via 4 in 1 ? Wel of niet AMD AGP miniport ? Welke Detonator driver moet ik gebruiken ?
Help me alsjeblieft want ik zie echt door de bomen het bos niet meer met al die drivers en patches.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |