zeker op geluid letten hoor! Ik zag dat je daar niet zo op wilde letten. Maar tsjonge als alleen de fan van de Scythe mugen II bij mij aanstaat dan vind ik het al een herrie. in de winter valt het allemaal mee als mijn kamer op een goede temp is. Maar nu het al wat warmer worden moeten er steeds meer fans gaan draaien op volle toeren. en god was is het een herrie

.
Ik twijfel nu om alsnog waterkoeling toe te passen. en heb een kleine 60 euro aan fans geplaatst in mijn CM690. Naarm ijn idee verkeerd geïnvesteerd. dus denk even na over waterkoeling
overigens zijn de koelers bovenin het belangrijkst bij een CM690. Je raakt in die kast om de een of andere reden nauwelijks warmte kwijt als er geen fans draaien bovenin. Ik denk omdat de kas zo 'open' is en je er geen overdruk in kunt maken met je onderste fans.
als ik mijn bovenste fans uit zet (zijn witte verlichte revoltecs of iets in die richting1200rpm max). dan kan dat 10 graden verschil maken op de ambient temps van mijn kast. Als ik de onderste fans aanzet dat is onderin een 1200RPM en aan de voorkant een 2000RPM groene UV AC ryan. dan scheelt dat enkel een graad of 2.
Dus zo veel mogelijk lucht van bovenuit je kast pompen
[
Voor 36% gewijzigd door
Clifdon op 23-04-2011 23:20
]
Always look on the bright side of life.