Tweede kaart in crossfire niet herkend in Windows 7

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsaaralex
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-04-2016
Hallo,

Sinds vandaag mijn nieuwe pc binnen met een GA-P67A-UD4-B3 moederbord en 2 Gigabyte 6950 kaarten in crossfire. Ik heb de pc in elkaar laten draaien door de leverancier en moest alleen zelf Windows 7 installeren (64bit).

Nu heb ik alles draaiend, maar tot mij verbazing zie ik nergens die tweede kaart staan van mijn crossfire? Ook in apparaatbeheer zie ik hem niet staan, enkel 1 HD6900 series. Ik voel wel de fans van beide kaarten draaien, de 2x crossfire bridges zitten er mooi op. Het geheel draait op een i7 2700K processor en 8gb geheugen daarbij. Ook net de nieuwste catalyst drivers geïnstalleerd.

Heeft iemand enig idee wat er mis kan zijn dat ik ze niet allebei zie? Ook in CCC zie ik geen optie voor crossfire en herkend die maar 1 kaart. Ook gpu-z geeft maar 1 kaart :( waar kan ik zien of die tweede kaart uberhaupt wel gezien wordt?

alvast bedankt!

// opgelost //

fijne pc bouwers hadden modulaire pci-e connectors niet goed in mijn voeding zitten... net geen contact dus geen stroom of te weinig dus geen 2 kaarten nu wel! hoera!

// opgelost topic mag weg //

[ Voor 11% gewijzigd door Tsaaralex op 23-04-2011 02:32 ]