Ik zit erg te zoeken maar kan het niet vinden. Ik wil de verschillende meldteksten op verschillende tijden laten afspelen. Weet iemand waar ik dat kan instellen?
Verwijderd
Hier heb je een linkje waar je de manual van de Fritzbox kan vinden. Dit had je natuurlijk ook zelf even kunnen googelen. Enige wat ik ingetypt heb, is "Fritzbox 7270 manual".
http://www.fritzshop.nl/technotes.php
He wijsneus ik wil even met je wedden. Waar staat het dan??Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 18:09:
Hier heb je een linkje waar je de manual van de Fritzbox kan vinden. Dit had je natuurlijk ook zelf even kunnen googelen. Enige wat ik ingetypt heb, is "Fritzbox 7270 manual".
Nogmaals aan serieuze medetweakers: Ik heb het ergens zien staan maar kan het niet meer vinden...
Als je zo gaat reageren, dan denk ik dat er weinig mensen zijn die nog zin hebben jou te helpen. Ik wil je adviseren eerst eens het FAQ etc. door te nemen. Er wordt toch een minimale inspanning van een topic starter verwacht... zo'n handleiding googlen is toch wel het minste wat je zelf had kunnen doen...Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 10:37:
[...]
He wijsneus ik wil even met je wedden. Waar staat het dan??
Nogmaals aan serieuze medetweakers: Ik heb het ergens zien staan maar kan het niet meer vinden...
En volgens mij is die link ook nog eens heel relevant... ipv iemand wijsneus te noemen, doe er je voordeel mee. Dat zijn de handleidingen die je nodig hebt, als je het daar niet mee red... dan zal het wel niet mogelijk zijn. Het forum van Tweakers is overigens geen helpdesk in die zin, je moet zelf ook inzet tonen en dat lees ik niet terug in je TS.
Ik heb die handleding overigens doorgenomen... ik zie nergens de optie om op bepaalde tijden verschillende berichten af te spelen... komt nergens voor, zal misschien niet mogelijk zijn dan?
[ Voor 10% gewijzigd door MicGlou op 23-04-2011 10:48 ]
Verwijderd
Wijsneus? En dat zegt iemand die zelf totaal geen inzet vertoond en denkt dat het hier een helpdesk is?Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 10:37:
[...]
He wijsneus ik wil even met je wedden. Waar staat het dan??
Als je het linkje aanklikt en naar de 5e regel van boven kijkt, zie je staan "FRITZ!Box 7270: instellen van het FRITZ! antwoordapparaat", daar zou dat dus moeten staan. Staat het er niet, dan zal het ook niet mogelijk zijn en ben je dus duidelijk zo dom geweest om het verkeerde apparaat aan te schaffen. Maar ok, je staat nu blacklisted, je zoekt het voortaan zelf maar uit. Het is mijn probleem niet en ga het ook niet mijn probleem maken, simpel zieltje.
Laatste woord hierover: Alle links zijn bekend. Iemand die zegt dat je maar moet googelen neemt de vraagsteller niet serieus. Als het niet zou kunnen zou ik de vraag niet stellen. Ik laat nog wel weten wat support van AVM hierover te zeggen heeft. Hier moet je in ieder geval niet zijn met een vraag dat is duidelijk.MicGlou schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 10:46:
[...]
Als je zo gaat reageren, dan denk ik dat er weinig mensen zijn die nog zin hebben jou te helpen. Ik wil je adviseren eerst eens het FAQ etc. door te nemen. Er wordt toch een minimale inspanning van een topic starter verwacht... zo'n handleiding googlen is toch wel het minste wat je zelf had kunnen doen...
En volgens mij is die link ook nog eens heel relevant... ipv iemand wijsneus te noemen, doe er je voordeel mee. Dat zijn de handleidingen die je nodig hebt, als je het daar niet mee red... dan zal het wel niet mogelijk zijn. Het forum van Tweakers is overigens geen helpdesk in die zin, je moet zelf ook inzet tonen en dat lees ik niet terug in je TS.
Ik heb die handleding overigens doorgenomen... ik zie nergens de optie om op bepaalde tijden verschillende berichten af te spelen... komt nergens voor, zal misschien niet mogelijk zijn dan?
Verwijderd
Als iemand denkt dat het hier een helpdesk is, neem ik de persoon in kwestie inderdaad niet serieus. Zie ook geen redenen om dat dan wel te doen. Zo is het bv. een vereiste om te vermelden in je openingspost waar je gezocht hebt en wat je gevonden hebt, dat zie ik hier niet terug. Dus dat JIJ die fout maakt, maakt het niet onze fout. Vragen mag hier altijd, maar hou je dan ook aan de voorwaarden die voor een topic vereist zijn. Ooit wel eens van eigenverantwoording gehoord? Volgens mij niet.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()