• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-01 18:59

Deathchant

Don't intend. Do!

Topicstarter
Hallo,

Eerst even een disclaimer. Ik wil absoluut geen discussie aanzwengelen over de kwaliteit van nike-air-max schoenen, of dat het Johnny-schoenen zijn of enige andere discussie van deze aard. Dus gaarne ontopic blijven. Laten we het erop houden dat iedereen een andere smaak heeft ;)

Ik loop al jaren op dezelfde schoenen rond en heb dringend nieuwe airmaxjes nodig :) Ik heb maat 44,5 en heb daarnaast een erg brede voet. Ik koop meestal zwarte lederen schoenen, aangezien deze kwalitatief gewoon het beste zijn.
Helaas is er het afgelopen jaar niet veel te krijgen waarvan ik het de moeite waard vind.
Daarnaast ben ik een grote fan van het air max 360-concept:
Afbeeldingslocatie: http://www.kicksaholic.com/images/air_max_360_wallpaper_2.jpg
waar ik ook een paar schoenen van heb gekocht in 2006. Loopt echt als een koning :)

Nou ben ik dus op zoek naar een schoen die beide combineert: air door de hele zool + zwart leder.

Na lang zoeken ben ik op deze schoen uitgekomen:
Afbeeldingslocatie: http://www.shoes2011sale.com/images/air%20max%202009/air-max-leather-women-10.jpg
Een sportschoen, maar toch enigszins netjes.

Ik wilde deze in eerste instantie bij shoes2011sale.com bestellen, maar er is zelfs een nederlandse winkel: airmaxwinkel.nl die ongeveer dezelfde prijs hanteert:
http://www.airmaxwinkel.n...30c7a67eb407ac9bcdd2.html

Omdat de prijzen best laag zijn voor een lederen schoen (normaal betaal ik rond de 160 euro bij Footlocker ofzo), wil ik eerst weten bij wie ik ga kopen. De links die moeten verwijzen naar de algemene voorwaarden e.d. verwijzen er dus niet naar. Bij Contact Us kan ik alleen een formuliertje invullen. Ik kan via google nergens contactinfo, KvK nummer, e.d. vinden van deze webwinkel. Geen telefoonnummer, niks. Heeft er iemand ervaringen met deze winkel of tips voor me waar ik op moet letten bij het online-kopen van dit soort schoenen?

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

• rafler
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
De eerste indruk die ik al krijg bij deze site, nee dit klopt niet.

De site is half Engels en half Nederlands.. dit vind ik al vreemd.

lol...

Verzenden & retouren
Voorbeeltekst verzendinfo..
Deze tekst is van de Paginadefenitie editor. Deze kunt u vinden onder Hulpmiddelen in het beheerpaneel.
Dit bestand staat in /languages/dutch/html_includes/
NB: Maak altijd een reservekopie van /languages/dutch/html_includes/your_template

[ Voor 52% gewijzigd door rafler op 22-04-2011 15:56 ]

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:39
Domeinnaam bestaat een maand,
domeinhouder is: xianying liao en het e-mailadres is: 558562710@qq.com

Het domein is door een Duitse registrar geregistreerd. Klinkt toch allemaal niet heel Nederlands en niet heel betrouwbaar. Ik zou deze webshop links laten liggen.

no animals were harmed during the production of this message

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:38

Wish

ingwell

Het is in ieder geval niet erg professioneel:
Algemene voorwaarden
Voorbeeldtekst algemene voorwaarden..
Deze tekst is van de Paginadefenitie editor. Deze kunt u vinden onder Hulpmiddelen in het beheerpaneel.
Dit bestand staat in /languages/dutch/html_includes/
NB: Maak altijd een reservekopie van /languages/dutch/html_includes/your_template

No drama

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-01 12:39
Ook als je de valuta veranderd blijven de prijzen hetzelfde.
Zoals hierboven gezegd het feit dat de site half nederlands/engels is, is niet echt betrouwbaar te noemen!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:43

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Zie hier: http://forum.www.opgelicht.nl/viewtopic.php?t=2845

ik zou het niet vertrouwen.

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-01 18:59

Deathchant

Don't intend. Do!

Topicstarter
dat is wat ik al dacht.....
Die link naar dat opgelichtforum is een andere webwinkel uit 2009 en daarbij bestaat de hostname niet meer. Als ik ga kijken op andere webshops (europees of amerikaans) kom ik wel op dezelfde prijzen uit. Uitverkoop ofzo. Tis ook al een ouder model.

EDIT: google "nike air max 2009 leather". De eerste 4 links zijn allemaal naar dezelfde shop. Hij heeft dus meerdere namen en bij ze allemaal werken die links niet ;)
Die schoen die ik wil hebben kan ik alleen op die nederlandse wbwinkel vinden. Op amazon/ebay/nike zelf niet te vinden. Wel een zwart lederen met silver logo, maar niet de full-black.....
ow hier wel: http://www.nikeairmaxstor...-classic-black-p-783.html
maar volgens mij is dit zo'n soortgelijke shop (fake modellen dus).

[ Voor 53% gewijzigd door Deathchant op 22-04-2011 18:06 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Pagina: 1