Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Win7 geen beeld na laden graphics drivers

Pagina: 1
Acties:

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-11 10:00
Hallo, ik heb hier al jaren last van, dat ineens nadat het Windows logo verschijnt en je het inlog scherm zou zien, word mijn beeld zwart. De computer kan dan alleen nog maar in safe mode opgestart worden. Het probleem begon in Vista en was opgelost toen ik W7 installeerde, maar nu is het probleem weer terug (na het installeren van een nieuwe graka, een Sapphire 5670HD).

De stappen die ik volg om dit te repareren zijn:
-boot in safe mode
-run driver sweeper
-deinstalleer alle video drivers
-reboot in normale mode (met VGA drivers)
-installeer normale drivers weer

Het probleem is, dit word heel hinderlijk om iedere keer te doen, dus ik heb graag een permanente fix. Iemand die iets weet?

Het probleem is willekeurig, en gebeurt niet na het doen van een bepaalde actie.

Verwijderd

Heb je Windows al een keer opnieuw geïnstalleerd?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Wat versta je onder 'iedere keer' eigenlijk? Is dit echt elke keer als je opstart? Of is het nadat er via bijvoorbeeld Windows Update een nieuwe driver geinstalleerd is? Heb je het probleem ook als je de laatste drivers van de site van ATI afhaalt?

Desktop | Server | Laptop

• Wolfos
Rupie schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 14:58:
Wat versta je onder 'iedere keer' eigenlijk? Is dit echt elke keer als je opstart? Of is het nadat er via bijvoorbeeld Windows Update een nieuwe driver geinstalleerd is? Heb je het probleem ook als je de laatste drivers van de site van ATI afhaalt?
Nee, het is echt compleet willekeurig (zoals ik al zei). Ik had vanmorgen wat games gespeeld alleen, en toen na de reboot deed hij het (voor de eerste keer op Windows 7).
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 14:56:
Heb je Windows al een keer opnieuw geïnstalleerd?
Zit op schone installatie van Win7 nu, het begon op Vista.

[ Voor 18% gewijzigd door Wolfos op 22-04-2011 15:06 ]

Verwijderd

Als je hardware vervangt is het eigenlijk altijd aan te raden om Windows opnieuw te installeren, ook als het er pas net opstaat.

• Wolfos
Vandaag start ik hem (weer voor de tweede keer vandaag) op, zelfde verhaal. Zwart scherm.
Zal proberen Windows opnieuw te installeren.

[ Voor 20% gewijzigd door Wolfos op 23-04-2011 12:02 ]

• __1337__
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-11 12:44
Heb je de tip van Spetsnaz al gelezen? Ik zou dat eerst proberen.

Edit: je was me net voor :)

[ Voor 19% gewijzigd door __1337__ op 23-04-2011 12:02 ]

Pagina: 1