Hallo tweakers,
Ik zie door de bomen het bos niet meer dus ik hoop op jullie medewerking.
Zoals in mijn inventaris is te zien heb ik momenteel een cooler master elite 331. Echter is deze kast aan de kleine kant met een 5850, scythe mugen (1) en geen mogelijkheid tot cable management. Daarbij begint door het rommeltje de temperatuur ook een part te spelen.
Dus, tijd voor een nieuwe (grotere) kast! Maar wat wil ik nu eigenlijk?
Een beetje een lange lijst, hopelijk heb ik alles. Toch zijn het dingen die momenteel standaard in een kast zitten.
Nu komt het lastigste, mijn budget is max rond de 50 euro, minder is beter ;-)
Heb je een idee, help me dan aub, ik ben de weg een beetje kwijt met de kasten ;-)
Ik zie door de bomen het bos niet meer dus ik hoop op jullie medewerking.
Zoals in mijn inventaris is te zien heb ik momenteel een cooler master elite 331. Echter is deze kast aan de kleine kant met een 5850, scythe mugen (1) en geen mogelijkheid tot cable management. Daarbij begint door het rommeltje de temperatuur ook een part te spelen.
Dus, tijd voor een nieuwe (grotere) kast! Maar wat wil ik nu eigenlijk?
- Zwart
- Groot (voor een 5850, 3 hdd's, scythe mugen.)
- Cable management (of in ieder geval het in een hoekje kunnen proppen zodat het niet voor een airflow langs zit)
- Goede airflow (!!, hoe meer fans te beter eigenlijk)
- Hdd's zijwaarts (ook ivm ruimte)
- Voeding onderin
Een beetje een lange lijst, hopelijk heb ik alles. Toch zijn het dingen die momenteel standaard in een kast zitten.
Nu komt het lastigste, mijn budget is max rond de 50 euro, minder is beter ;-)
Heb je een idee, help me dan aub, ik ben de weg een beetje kwijt met de kasten ;-)
[ Voor 9% gewijzigd door Mu.siQ op 22-04-2011 19:42 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.