Ik wil graag een samsung C550 32inch aanschaffen en wil deze aan sluiten op een PC. Ik wil weten hoe mooi het beeld is of kan ik beter voor een normale TFT scherm gaan. Het is voor mij belangrijk omdat ik ook een XB360 heb en een Ps3 die ook via HDMI aangesloten gaat worden. TV type is niet erg als het maar een 32 Inch is.
Ik bedoel is het vergelijkbaar met een TFT. Alleen een TFT heeft geen 3 HDMI aansluitingen voor mijn spelcomputers. Vandaar dat ik voor een normale tv wilt gaan.
Een TV als reguliere monitor is niet alles, de dotpitch ligt veel hoger, en de lichtopbrengst van een TV is stukken hoger, als je dit niet genoeg kan dimmen zit je echt in een flinke bak licht te kijken, en dat is echt niet prettig, let daar dus wel op als je een scherm koopt.
Google is op verschill tussen LCD en TFT
Waarom moet ik bij de T-34 de engine nog een keer researchen terwijl ik dezelfde al bij de A-20 heb geresearcht?
(Ik heb de T-34 nog niet maar kijk even in de research tree)
Verkeerde topic!
Verkeerde topic!
[ Voor 7% gewijzigd door harmen1987 op 22-04-2011 12:28 ]
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety
Wtfharmen1987 schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 12:16:
Waarom moet ik bij de T-34 de engine nog een keer researchen terwijl ik dezelfde al bij de A-20 heb geresearcht?
Yep, sorry 
Moest in WoT topic ;-)
Moest in WoT topic ;-)
They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety
Pagina: 1