Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Bannersite?

Pagina: 1
Acties:
  • 245 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik ben nieuw op het forum, maar ik zal maar meteen met de deur in huis vallen.
Ik heb een aantal domeinen over die ik niet meer gebruik en zou hier graag een bannersite van willen maken.
Een reclame systeem waar ik zelf banners en links in kan zetten, zodat ik mezelf bovenaan kan zetten natuurlijk :D. Dan kan ik klanten om een kleine vergoeding vragen als ze ook vermeld willen worden op de website, maar ik heb geen tijd om hier uitgebreid aandacht aan te geven om hier mooie website van te maken. En enkel wat links plaatsen in een html is niet mooi.
Nu mijn vraag, er zijn heel veel domeinen waar nog enkel reclame opstaat zoals: http://ppcadscript.com/
Is er een bepaald php of html pakketje die ik erop kan gooien en wat links in kan zetten?

Alvast bedankt voor het meedenken!

MVG,
Wesley Lalieu

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-11 09:49

Bosmonster

*zucht*

Hoi Wesley, als nieuwe gebruiker zou ik je dan ook aanraden de regeltjes even door te nemen :)

MueR in "Devschuur® Beleid"

Het algemeen beleid #groeten

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 22-04-2011 10:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bosmonster schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 10:56:
Hoi Wesley, als nieuwe gebruiker zou ik je dan ook aanraden de regeltjes even door te nemen :)

MueR in "Devschuur® Beleid"

Het algemeen beleid #groeten
Ik zie niet direct iets waar ik fout zit :$ sorrie. Kun jij me daarvan op de hoogte stellen a.u.b.? Alvast bedankt!

MVG,
Wesley Lalieu

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:48

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Wat Bosmonster hierboven zegt :) Met een beetje creatief zoeken kan je vast een kant en klaar adserver geval vinden. We zijn er niet om je een kant een klaar pakket aan te wijzen, daar zijn zoekmachines voor uitgevonden.

Ik betwijfel trouwens of je er geld mee gaat verdienen. Eigenlijk weet ik wel zeker van niet. Link farms zoals jij van plan bent worden genegeerd door zoekmachines.

En groeten hoeft echt niet.

[ Voor 3% gewijzigd door MueR op 22-04-2011 11:01 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Dit topic is gesloten.