Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Inklappen werkt niet

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Als ik b.v. Core wil inklappen dan werkt dit niet javascript error object not found.

Groeten,
Martijn

• Capacitor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03:53
Hier werkt het wel, misschien even handig om te vermelden welke browser je gebruikt onder welk besturingssysteem :)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ctrl-F5 hielp niet neem ik aan?

En als je een beetje recente browser hebt: geef ook even aan of / wat je hebt aan virusscanners, adblockers, etc. voor het geval daar iets fout gaat.

Ja maar ja maar Softe Goederen en dus OFF zit ook in Core :o :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Ja das wel makkelijk ik gebruik ie8 en geen addons verder.

Na het verwijderen van de cookies van tweakers werkt het inklappen weer, het blijkt dat het komt omdat ik mijn browser ingesteld heb op grade c.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2011 11:08 . Reden: Oplossing van het probleem. ]

• marcop23
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:17
Heb je een screenshot? Dat maakt het ook wat duidelijker.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

Kan ik hier niet reproduceren in IE8, dus wat meer informatie zou handig zijn :)

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
crisp schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 11:07:
Kan ik hier niet reproduceren in IE8, dus wat meer informatie zou handig zijn :)
Na het verwijderen van de cookies van tweakers werkt het inklappen weer, het blijkt dat het komt omdat ik mijn browser ingesteld heb op grade c.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2011 11:10 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

Op grade c heb je inderdaad geen javascript :P Het is wat slordig dat er inline een onclick op die pijtjes zit, maar dat fixen we nog wel eens een keer :)

Anyway, oorzaak gevonden dus en an sich geen bug :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.