Aphen aan den Rijn..... WGDO of WBA gebied

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emaurer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-06-2024

emaurer

Voor de rest gaat alles Goed

Topicstarter
Alexander01 merkte op:

Zoek dus eerst goed of het netwerk wat bij jullie wordt aangelegd WBA of WGDO is alvorens IPTV af te nemen bij Lijbrandt. KPN kun je sowieso links laten liggen.

Nu las ik in een ander topic als je dit aan Yogoi vraagt hij je dit kan vertellen..... dus mijn vraag aan Yogoi is of Alphen aan den Rijn een WGDO of WBA gebied is (gaat worden)....

Persoonlijk heb ik meer vertrouwen in glas dan aan koper.... maar lees zoveel items over het WBA probleem / kwaliteit gebeuren dat ik achter mijn oren krab en denk doe ik er verstandig aan.....

Evert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.glashart.nl/alphen/

Met alleen KPN en Lijbrandt zal dat wel WBA worden. Maar wil je het zeker weten kun je beter je vraag in dit topic plaatsen.

Yogoi in "Lijbrandt: vragen en klachten"

Verwijderd in "Lijbrandt: vragen en klachten"

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2011 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
Alphen zal voor zo ver ik weet WBA worden.

Persoonlijk vind ik het hele WBA/WGDO verhaal een beetje overdreven.
Ja er zit enig verschil in de streams, is dat rampzalig? naar mijn mening niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emaurer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-06-2024

emaurer

Voor de rest gaat alles Goed

Topicstarter
Bedankt voor de adviezen en opmerkingen.....

Dat ik mijn vraag hier gesteld heb is het feit dat ik verschillende forum topic's per gemeente zag....
nu kunnen de Alphanesen de zaken voor hun gemeente zien maar ik had het kunnen doen...

toegevoegd 11:10
je hebt meer gelijk dan ik dacht.... had mijn vraag beter bij "[Glashart] Glasvezel in de Gemeente Alphen a/d Rijn" kunnen neer leggen

Wat kwaliteit betreft....... wat ik van Ziggo nu binnenkrijg is erg goed..... (ok per wijk zijn er verschillen)....
maar wat ze mij in de KPN bus lieten zien (digitenne) was verschrikkelijk en ik vroeg "blijft dit zo" met als antwoord "glas is wel wat beter" viel die gelijk gelijk af....

Met Lijbrandt nog geen ervaring in Alphen aan den Rijn dus moet je afgaan wat de mensen zeggen en schrijven in de verschillende topic...... Belangrijk punt is natuurlijk het service gebeuren, lijkt op het Tele2 gebeuren van 3 jaar geleden..... toen waren er ook wat support mensen (zonhelper en de leukste) die (in een eigen tijd) de mensen hielpen met problemen die eigenlijk door de organistatie zelf opgelost hadden kunnen worden....
Nu zie ik Yogoi dit ook doen...... bewondering _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ en zou alleen om hem Lijbrandt totaal kiezen.... maar het is van de zotte dat hij de shit moet opruimen.... nogmaals _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ ,ziet er misschien overdreven uit voor andere maar er gaat enorm veel tijd in zitten met wat ie allemaal doet.....

Ga dus overstappen naar Lijbrandt voor alleen Internet en Telefonie en blijf qua TV even in de achterhoede lopen..... (hopelijk geen 8)7 |:( :( qua TEL)

[ Voor 5% gewijzigd door emaurer op 22-04-2011 11:11 ]