Speakers 'ontvangen' duitse audio?

Pagina: 1
Acties:

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:03
Ik vermoed dat iets in mijn Logitech Z2300 speakerset het begeven heeft; wat resulteert in drie symptonen: ploppen als ik licht aan/uit doe, geruis en het allerbeste; ik hoor zachtjes een willekeurige duitse radio (?) zender.

Op mijn headset - als ik die op dezelfde analoge uitgang aansluit - hoor ik het niet, dus ik neem aan dat het de speakers zijn. Uiteraard zit er geen garantie meer op, dus mijn vragen:

1. Is dit een vaker voorkomend probleem?
2. Kan zoiets gefixt worden? Zelf denk ik dat misschien een condensator oid kapot is die wat weg moet filteren, maar heb er verder geen verstand van.

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Die plopjes en radio-ontvangst komen in ieder geval vaker voor bij Logitech, ik denk dat daar wel informatie over te vinden is met de zoekfunctie.

[ Voor 4% gewijzigd door TBTL op 22-04-2011 09:16 ]

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:30
Mijn TerraTec HomeArena 5.1 ontvangt ook de piratenzender van de buren. Best wel irritant, mogelijk is de boel niet goed of zelfs helemaal niet afgeschermd.

My favorite programming language is solder.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Plopjes e.d. zijn inderdaad een vaker voorkomend iets bij een aantal Logitech speakers. Ik heb een paar jaar terug het aanschafbedrag van Logitech teruggekregen voor mijn speakers. Dus misschien maar even contact met ze opnemen.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-01 15:58
Neem even contact met Logitech op. Volgens mij heb je 3 jaar fabrieks garantie en ze zijn sowieso erg soepel hierin. (ik heb tenminste erg goed ervaringen)

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:08
Bekend probleem. Bij speakersetjes van logitech. Ik had de x240 op mijn kamer aan de laptop hangen in Swiss. En werd regelmatig wakker door stemmen. (niet dat ik gek ben maar stemgeluiden uit de speakers). Hiervoor waren de speakers wel ingeschakeld maar de laptop uit.

Het vreemde was dat dit zich niet altijd voordeed. Plopjes had ik geen last van met de speakertjes
Pagina: 1