Misschien een vreemde topictitel, maar ik zou graag een ode willen brengen aan mijn oude getrouwe laptop van fujitsu siemens, de Amilo.
ding is al meermaals gevallen, klep is er al afgevallen, harde schijf zelfs, maar na wat simpel vijswerk kwam hij telkens weer tot leven.
Vandaag viel hij wééral. Harde schijf eruit, achterkant kwam los. Harde schijf erin geduwd, alles weer toegeduwd, wit scherm
uurtje in de koelkast om de laptop te laten bekomen, druk op de knop en voila
windows XP start weer netjes op.
M'n netbook van Medion is éénmaal gevallen, compleet dood
(ok ik moet de harde schijf vervangen, maar sop is de kolen niet waard in dat klein onding dat ik eigenlijk al vervloekte twee dagen nadat ik het gekocht had...vind het een laptop voor vrouwen)
Mijn oude getrouwe 'bakken' uit de beginjaren 2000 doen het ook nog steeds, terwijl een recentere bak het na 4 jaar opgaf, versleten...
Maken ze alles tegenwoordig minder sterk of ligt dat aan mij?
(of ben ik gewoon te lomp voor deze modernere tijden
)
ding is al meermaals gevallen, klep is er al afgevallen, harde schijf zelfs, maar na wat simpel vijswerk kwam hij telkens weer tot leven.
Vandaag viel hij wééral. Harde schijf eruit, achterkant kwam los. Harde schijf erin geduwd, alles weer toegeduwd, wit scherm
M'n netbook van Medion is éénmaal gevallen, compleet dood
Mijn oude getrouwe 'bakken' uit de beginjaren 2000 doen het ook nog steeds, terwijl een recentere bak het na 4 jaar opgaf, versleten...
Maken ze alles tegenwoordig minder sterk of ligt dat aan mij?
(of ben ik gewoon te lomp voor deze modernere tijden