Nieuwe cpu cooler, maar geen video

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb reeds een nieuwe cpu koeler geinstalleerd en toen ik alle kabels terug zette op hun plaats en het pc aanzette kreeg ik geen beeld. Eventjes was het ook zo dat het afsloot van zichzelf, maar na de cmos batterij te verwijderen is dat gestopt. Het krijgt precies wel een video signaal, maar geen beeld.
Nu blijft het klakkeloos draaien, maar er is geen beeld. het is een nvidia van de gt reeks, welke weet ik niet.

Het moederbord is een conroe presler fsb1066. Ik heb ergens gelezen dat ik de bios jumpers zou moeten 'resetten', maar ik heb geen flauw benul waar ze staan (allesinds niet in de buurt van het cmos batterij).

Kan iemand helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnberk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-08 15:22
bios jumpers ressetten is hetzelfde als de pc zonder stroomkabel zetten en de batterij er 1 minuut uithalen.

heb je alle kabels opnieuw er uit en ingezet?

ook kan de videokaart uit het slot zijn "gekropen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik zal eens proberen, maar de videokaart is niet uit zijn slot gekropen... Zo noob ben ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Weet je ook zeker dat de cpu koeler ook goed gemonteerd is?
Videokaart van nVidia uit GT reeks..

Wat bedoel je precies? uit de 7000 / 8000 / 9000 serie of 2xx / 4xx of 5xx?
Beetje erg vaak.

Maar ik gok toch op een 8800GT?

[ Voor 59% gewijzigd door Quad op 21-04-2011 19:39 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
uit de 2 reeks en volgens mij is die goed gemonteerd, want ik volgde tot op de letter de instructies en alles werkt fans gaan aan, hardeschijf gaat aan.

NIEUWE SYMTPOME:
Voor licht wordt oranje en gaat erna gewoon weg, wordt niet groen
De licht van de scherm gaat gewoon pinken alsof er niet is
update: bij een ander scherm blijft het licht gewoon oranje

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2011 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand suggesties aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, wat dacht van een andere grafische kaart proberen of vertellen of Windows opstart, ook al kan je dat niet zien je kan het wel weten, als je de aan/uitknop kort indrukt en je pc gaat meteen uit, dan start Windows ook niet. Gaat je pc pas na een tijdje uit, dan is Windows netjes afgesloten.

En aangezien je zei dat je pc van zelf uitging gok ik toch dat je koeler niet goed zit, dus dan word je CPU te heet. De reden dat hij dat niet meer doet is waarschijnlijk dat je BIOS niet meer zo staat ingesteld dat hij je pc uitschakeld als hij boven een bepaalde temperatuur komt.
Pagina: 1