heyz, ik heb mijn tnt2 overgeclocked tot 190Mhz en ik heb mijn vinger tegen de proc gehouden en ik fikte mijn vinger
is dat niet een beetje te heet, of moet ik wachten tot er stoom uit me kast komt???
Verwijderd
Zolang ie stabiel is en geen strepen geeft in windows lekker laten staan en wachten tot ie gaat stinken.Op Saturday 17 March 2001 18:16 schreef AtomicShockwave het volgende:
heyz, ik heb mijn tnt2 overgeclocked tot 190Mhz en ik heb mijn vinger tegen de proc gehouden en ik fikte mijn vingeris dat niet een beetje te heet, of moet ik wachten tot er stoom uit me kast komt???
jezus dat was niet serieus bedoelt, shit zeg ben nie achterlijkOp Saturday 17 March 2001 19:03 schreef PC-Freak het volgende:
Ja wacht maar...|:(
Haal ff ergens een 486 koeler te voorschijn en draaid die ff op dat koelblok.
heb ik ook gedaan, een 40mm koelertje kan er net op, de schroefjes komen misschien net buiten de heatsink uit maar hij blijft wel goed zitten.
ik ga die teringkaart toch verkopen, ik wordt hoe langer hoe erger geirriteerd door de bagger graphics van dit ding
Verwijderd
>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)>:)Op Saturday 17 March 2001 22:14 schreef AtomicShockwave het volgende:
ik ga die teringkaart toch verkopen, ik wordt hoe langer hoe erger geirriteerd door de bagger graphics van dit ding
hahahahaha lekker verkoopargument
succes
iemand geinterreseerd? voor een kratje bier mag je em hebben
Hmm waar klaag je over??? Als ik mijn kaart zelf al aanraak brand ik mijn poten al
Ding draait verder stabiel
kratje bier zeg je?
verkocht
als je hem wil verkopen moet je het zeggen,
epsilon85@hotmail.com
voor 50,- koop ik hem van je
verkocht
als je hem wil verkopen moet je het zeggen,
epsilon85@hotmail.com
voor 50,- koop ik hem van je
niet kopen man die kutkaart!!
[think mode]
wow wat ben ik een goeie verkoper, ik ga nog carriere maken in de handel
[/think mode]
[think mode]
wow wat ben ik een goeie verkoper, ik ga nog carriere maken in de handel
[/think mode]
KAN IK IN MIJN 450JE STOPPEN
WAAR HIJ BIJ JOUW OOK IN ZIT
SORRY VOOR DIE K*T CAPSLOCK
zo das beter
dus ik wil hem wel
WAAR HIJ BIJ JOUW OOK IN ZIT
SORRY VOOR DIE K*T CAPSLOCK
zo das beter
dus ik wil hem wel
Verwijderd
Volgens mij kan ik 3 vingers tegelijk (3 sjips) branden aan mijn voodoo2 100 mhz zonder koeling... in een supervolle (compaq) kast...
Maar hopelijk deze week een nieuwe pc !!
Maar hopelijk deze week een nieuwe pc !!
Pagina: 1