WRTGL aan het overlijden?

Pagina: 1
Acties:

• Frank_DE
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-02 18:47
Hi,
Weten jullie of er een testprogramma bestaat om te controleren of een WRTGL aan het overlijden is?
Sinds een dag of twee raak ik steeds de verbinding kwijt met de router, het adslmodem waar hij op aan gesloten is heeft geen problemen. Als ik, wanneer de verbinding weg gevallen is, de router op nieuw opstart (stroom eraf, ff wachten, stroom erop) dan werkt het ongeveer een dag; de volgende dag ligt de verbinding er weer uit.

Dus, heeft iemand een tip?

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
hoeveel connecties staan er open naar je router?

Tijdmachine | Nieuws trends

• Frank_DE
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-02 18:47
Als er gebruik gemaakt wordt van de router is er niets aan de hand, dan blijft het gewoon werken, tenminste het is me nog niet opgevallen dat ik geen verbinding had, terwijl ik aan het inetten was.

Maximum connecties is ingesteld op 4096, in de Tomato Firmware v1.28.1816. De rest van de settings zijn in principe default muv het password.

momenteel heeft de router 128 connecties

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Je hebt tomato draaien, kan het zijn dat je (bandwidth) logs je router laten vollopen?

Tijdmachine | Nieuws trends

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-02 06:28
Gaat het om wireless? En gebruik je daarbij Wireless-N apparaten? Mijn WRTGL kan niet tegen devices die op N proberen te verbinden want dan knalt hij de rest eruit. Vast zetten op b/g was dan ook de oplossing.

Voornamelijk merkbaar i.c.m. Macbook Pro.