Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Verwijderd
Verwijderd
Volgens mij is het een fan die eerst bij het begin beetje aanloopt, en door het warmworden daarna er minder(/geen) last meer van heeft...
maar kkan het fout hebben
ps: muziek had aan, helpt altijd!
ik heb het ook alleen als ik mijn pc uit hebOp Saturday 17 March 2001 19:23 schreef Neonlampje het volgende:
heb ik zelf ook last van... maar bij mij gaat het altijd na 2 minz weer over.
Volgens mij is het een fan die eerst bij het begin beetje aanloopt, en door het warmworden daarna er minder(/geen) last meer van heeft...
maar kkan het fout hebben
ps: muziek had aan, helpt altijd!
ik zet zo ffe mijn pc af...ffe het geluid checken..
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Celeron(cd0) 1000@1000,1.80V ASUS P2B-S Rev 1.03 BIOS 1014 beta 1a, 256@222,100Mhz/AMD k6-III+ 450@550,2.0V ASUS P5A-B rev 1.03 BIOS 1010, 256Mb@222,100Mhz
Had ik over het hoofd gezien omdat als ik het scherm uitzette de pieptoon er nog was...enkel na het volledig uittrekken van de stekker van de monitor hield ie op.
Het is een nieuwe monitor (philips 109P20)
Kan ik hiermee gaan klagen bij philips ? Ik bedoel, zij leveren een product dat volgens mij geen pieptoon hoort te maken !!
Zeer irritant om TELKENS de stroom eraf te moeten halen, overigens niemand van mijn huisgenoten hoort het verder maar ik hoor het dus WEL..(goed gehoor
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Mijn vader hoorde het overigens niet eens, dus je moet echt 'jong' zijn om het nog te horen..
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
Verwijderd
heb ik zelf al eens meegemaakt,zeer hoge piep toon
Gewoon proberen om een nieuwe te krijgen zou ik zeggen. Zeker van Philips, want die staan bekend om de goede beeldbuizen. Laat ze die reputatie maar waar maken.
Dus er zat nog garantie op en ik heb ze gebeld en ik heb toen een nieuwe monitor gekregen en deze doet het prima.
Er zat wel een jaar Onsite garantie op ofzo.
Dus gewoon proberen, nee heb je en ja kan je krijgen!
Succes!
DP.
AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38