Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 16:35:
Even vergeten dat hij een paar maanden gelden stuk gegaan is (sorry), in dat geval heb je geen poot om op te staan.
Dan weer terug naar het eerste onderwerp
Ik ken beide bedrijven helaas niet, maar ik vind een e-mail met veel spelfouten altijd erg onbetrouwbaar overkomen, dus ik zou daar meteen op afknappen. Ook al maak ik ook erg veel spelfouten door het snelle, niet echt oplettend typen, vind ik dat als je dat doet je mail gewoon even extra na moet lezen.
Van die tweede is het zeer netjes dat je niet hoeft te betalen als de reparatie niet lukt, alleen dan zit je weer met verzenden. Je kan misschien een afspraak met ze maken dat als je naar hun toegaat, ze hem meteen repareren terwijl je wacht, ben je misschien wel een dag bezig, maar op sturen is ook niet alles.
Reparatie door ASUS, uhm nee, voor €100 meer heb je een hele nieuwe.
Aan de andere kant moet je je ook gaan afvragen of je sowieso niet beter een nieuwe kan gaan kopen, als je er nu €189 aan gaat verspijkeren, wil je er waarschijnlijk weer 3 tot 4 jaar meekunnen doen (tenminste lijkt mij) maar ik denk niet dat je dat gaat halen.
Kijk bijv. eens
Deze laptop.
Heb je gewoon weer 2 jaar garantie en volgens mij is hij vergelijkbaar aan wat je nu hebt.
Ja klopt, dit was voor mij dus ook een afknapper, aangezien ik zelf een perfectionist ben op dat gebied.
Op dit moment heb ik goed contact met Laptop Plus BV. en zijn we aan het uitzoeken wat het kan zijn.
Ik hou jullie hierover op de hoogte, en tips zijn nog steeds welkom!
Ja daar heb ik zelf ook over nagedacht. Mijn ouders gaan binnen een week geloof ik naar Venlo toevallig, dus dat zou natuurlijk helemaal mooi uitkomen. Laptop Plus BV ligt alleen in Kampen, en is dus de hele andere kant op, maar dit moet wel een keer te doen zijn met mijn ouders of met het OV.
Ja dat was dus ook mijn eerste reactie. Op dit moment heb ik zelf een dekstop PC gebouwd, en heb ik voor mijn studie tot Netwerkbeheerder MBO (Ja helaas een jaar blijven zitten) een nieuwe laptop nodig.
Dit is een goede desktop PC, dus hier kan ik wel een paar jaar mee vooruit.
Deze wil ik niet oer-groot, dus 13" lijkt mij ongeveer een goede maat.
Ik ga er op de scooter naar toe, dus compact is wel erg makkelijk.
Enig nadeel is wel dat ik dan niks meer aan deze laptop van nu heb.
Waar ik nu aan denk is om deze laptop te laten repareren, en vervolgens de laptop op Marktplaats te zetten. Lukt dit niet, kan ik hem altijd gebruiken voor mijn opleiding.
Specs desktop:
ASRock 890GM Pro3
AMD Athlon II X4 645
Kingston 4GB DDR3
Spinpoint F3 1TB
Spinpoint F1 1TB
Geen losse videokaart (in de toekomst een voor Battlefield 3

)
Voordeel van deze setup is de SATA600/USB3.0/eSATA/HDMI, dus eigenlijk future-ready.