Verwijderd

Topicstarter
Ik heb foto' s in mijn bezit van Nederlandse millitairen tijdens een ingrijpende missie.
Ze zijn allemaal opgemaakt en zijn onder invloed van drugs.

Hebben deze foto' s nieuwswaarden?

Aan de ene kant denk ik van niet, maar aan de andere kant: stel dat er nou door hen onverwachts ingegrepen moest worden, dan is zoiets onder invloed lijkt mij onaanvaardbaar.

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-12 07:25

mace

Sapere Aude

Interessant.

Wikileaks?

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Dergelijk gedrag is denk ik van alle tijden. Ik zou denken dat de foto's niet zo interessant zijn, niet interessanter dan de tekst, en voor de betrokkenen zelf zijn de foto's al snel vervelender.

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:46
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 17:09:
Hebben deze foto' s nieuwswaarden?
Dat merk je vanzelf door het naar een nieuwsmedium op te sturen. Al naar gelang het beleid van het medium besluit het of het nieuwswaardig is of niet en of het er een publicatie aan wijdt.

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Dat men ergens een publicatie aan zou wijden wil niet zeggen dat het nieuwswaarde heeft >:)

[ Voor 3% gewijzigd door begintmeta op 21-04-2011 17:14 ]

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:46
begintmeta schreef op donderdag 21 april 2011 @ 17:14:
Dat men ergens een publicatie aan zou wijden wil niet zeggen dat het nieuwswaarde heeft >:)
Daarom kies je een medium waarvan je normaal vindt dat het nieuwswaardige meuk publiceert ;)

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-12 16:58

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Sorry, hoewel het een interessant vraagstuk is, is W&L niet de plaats hiervoor. Andere subfora waar het wel thuis zou kunnen horen, daar heeft de topicstarter helaas nog geen toegang, vandaar een slotje.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.