Na aanleiding van mijn vragen in het Dune media player topic zit ik nu met een probleem.
Ik ga binnenkort een sony 40HX720 (hdmi 1.4x 3D) kopen en zag dat er aardig wat 3D content op internet is.
Echter wordt het afspelen moeilijk, tot onmogelijk.
Wat ik wil is simpel namelijk:
Het afspelen van een native [Full Frame hdmi 1.4x] Blu Ray 3D 1080p movie, via mijn NAS of Harddisk.
Dus heb ik gekeken wat te doen:
- wachten op de media speler die dit kan ?
> kan misschien lang duren
- een hdmi 1.4x 3D Blu Ray player kopen (en dan lege blu ray's (50GB) a € 10,- kopen)
> nog maar de vraag of dit 100% gaat werken (branden/lezen)
- een HTPC bouwen
> hoop vraagtekens, is het dan native Full Frame 3D via zo'n videokaart (hdmi 1.4x)
> kan deze dat allemaal zonder storingen via LAN wel trekken ?
> herrie etc.
Er zijn mediaspelers die al wel 3D ondersteunen maar dit is niet de Full Frame versie en soms hebben ze zelf een draai eraan gegeven.
Kortom, wat te kopen ?
Ik ga binnenkort een sony 40HX720 (hdmi 1.4x 3D) kopen en zag dat er aardig wat 3D content op internet is.
Echter wordt het afspelen moeilijk, tot onmogelijk.
Wat ik wil is simpel namelijk:
Het afspelen van een native [Full Frame hdmi 1.4x] Blu Ray 3D 1080p movie, via mijn NAS of Harddisk.
Dus heb ik gekeken wat te doen:
- wachten op de media speler die dit kan ?
> kan misschien lang duren
- een hdmi 1.4x 3D Blu Ray player kopen (en dan lege blu ray's (50GB) a € 10,- kopen)
> nog maar de vraag of dit 100% gaat werken (branden/lezen)
- een HTPC bouwen
> hoop vraagtekens, is het dan native Full Frame 3D via zo'n videokaart (hdmi 1.4x)
> kan deze dat allemaal zonder storingen via LAN wel trekken ?
> herrie etc.
Er zijn mediaspelers die al wel 3D ondersteunen maar dit is niet de Full Frame versie en soms hebben ze zelf een draai eraan gegeven.
Kortom, wat te kopen ?
// - bla la