If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
Ik zag laatst in de computertotaal! een vaag artikel over hoe je krasjes kunt 'repareren'.
Ze hadden het er daar over dat je tandpasta voor extra witte tanden moest kopen en erover doen.
Dit is geen gelul, het staat echt in de computer totaal, er zijn hier vast wel meer die het gelezen hebben bij de reacties op brieven achterin.
Verder hadden ze het over een programma dat beter bestanden van beschadigde CD's kon aflezen, maar dat kostte geld. Als je alle bestanden kopieert naar je HD kun je er een kopie van (laten) maken
Ze hadden het er daar over dat je tandpasta voor extra witte tanden moest kopen en erover doen.
Dit is geen gelul, het staat echt in de computer totaal, er zijn hier vast wel meer die het gelezen hebben bij de reacties op brieven achterin.
Verder hadden ze het over een programma dat beter bestanden van beschadigde CD's kon aflezen, maar dat kostte geld. Als je alle bestanden kopieert naar je HD kun je er een kopie van (laten) maken
Als je het origineel hebt mag je er toch een backup van hebben? Je mag dus een kopietje maken en gebruiken (alleen eigen gebruik).
Wel de oude CD bewaren!!
Wel de oude CD bewaren!!
Die tandpasta is geen gelul nee, maar dit werkt alleen als de beschermlaag van de cd is aangetast door de kras en niet de data op de cd zef (vlak daaronder). Je kan het op zijn minst proberen.
Daarnaast zou ik gewoon ff naar de buren (of die daarnaast) lopen, want die hebben waarschijnlijk toch wel een quake3 liggen. Kopieer ff en gebruik die. Als je in ieder geval ff origineel bewaard, dan kunnen ze je met quake 3 in ieder geval niets maken.
Met quake 3 ja, over de rest zeg ik niets
Daarnaast zou ik gewoon ff naar de buren (of die daarnaast) lopen, want die hebben waarschijnlijk toch wel een quake3 liggen. Kopieer ff en gebruik die. Als je in ieder geval ff origineel bewaard, dan kunnen ze je met quake 3 in ieder geval niets maken.
Met quake 3 ja, over de rest zeg ik niets
Trouwens, als je de originele CD hebt (die je natuurlijk hebt) en hem opstuurt naar de uitgever (ben niet zo'n quaker, dus weet het niet zeker, ID toch?) dan kun je geloof ik vaak voor weinig geld een nieuwe krijgen.
Ik heb eens zoiets zien staan in een tekst bestand, maar ik weet niet of dat bij alle uitgevers werkt...
Ik heb eens zoiets zien staan in een tekst bestand, maar ik weet niet of dat bij alle uitgevers werkt...
Pagina: 1